Monajenten Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jaja, Brann leder jo bare 4-0, dere kan jo komme sterkt tilbake de siste ti minuttene............................:-p Mohahahahahahaha!!!!!!! *ond latter*
lille je Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Og Rosenborg knuser Sandefjord, Monajenten:)
*dum&deiLig*™ Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Rosenborg er hektet av i gullkampen, så spiller ingen rolle hva de gjør;-p
Gjest Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 bente surmuler...hihi:p regner med vi alle har en date 3nov på torgalmenningen ja;)
Monajenten Skrevet 23. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. september 2007 Ja akkurat det var en strek i regningen, men som en annen sier så spiller det liten rolle siden Brann vinner serien uansett:-D *håpe på uavgjort mellom Stabæk og Lillestrøm*
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Surmuler ikke nei... Gubben hadde knabba pc'n... (surmula litt over det da...) JADA... Gratulerer med seieren Brann....*pjuk* Åssen går det i cup'n da????????? *smask*
Monajenten Skrevet 23. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. september 2007 Ble plutselig så dårlig linje her, Bente. Ble så mye sus og surring her....hører ikke hva du zzzzzzieeer...... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... *smask*
Monajenten Skrevet 23. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2007 Whohooo Loyloy, ny sang:-D *øver til å synge den 3. nov* Går jo ikke an å synge: Ja visst faen gjør vi det som i....totusenogsyyyyyyv.......
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 23. september 2007 #14 Skrevet 23. september 2007 Plutselig ble linja god igjen.... hihi ;o)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #15 Skrevet 23. september 2007 Kom igjen jenter!!! Allsang... Eeeg e født i bergen som du sikkart ser og hver gang eg tar på meg branndrakten så klikkar det for meg! eg e kun en hverdagens arbeidsmann det vil'kje eg skjule for deg men når vi bankar bøndar på staddaren då tilhører bergen meg!!!1 og så en til... vi e de beste , heia brann! vi e så god at det går nesten ikkje an! Vi e så go at bedre kan vi ikkje bli! og derfor syyynger vi... brann brann, ingen kan spelle som brann, brann brann brann braaaaann brann brann vi e de beste ja brann brann brann brann braaaaaann byen e bergen og laget e brann stedet e stadion kom syng alle mann heia brann, brann braaaaann heeeeiiiiaaaaa braaaaaannnn!
Loyloy Skrevet 23. september 2007 #16 Skrevet 23. september 2007 Ingen grunn til å endre: "som i 1963", barefordi man vinner litt etter det også Vi synger SOM i ikke SIST i
Loyloy Skrevet 23. september 2007 #17 Skrevet 23. september 2007 Jeg fortalte mannen minom tråden din i sted, og han lurte på om du hadde ammetåke... heheheheheh
Plutselig_gravid Skrevet 23. september 2007 #19 Skrevet 23. september 2007 Gullet ska hem!!!!!!!! (hoho, nå er det uavgjort mellom stabæk og lillestrøm)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå