Stripepus Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Åssen reaksjoner har dere fått da dere fortalte den glade nyheten? Her har det egentlig bare vært rare, faktisk litt sårende reaksoner på at vi overstiger normalen på 2,5 barn.. Type: "Ha, ha ja nå må jeg kjøpe meg notatbok for å huske alle bursdagene", "Næmmen,tulla har jo nettop reist seg på beina og nå skal dere ha nr 3, hvorfor det?" "Ha, ha som dere yngler" Dette var noen reaksjoner fra familien.. Hva syns dere. Er jeg hårsår eller?
Brummeline3barnsmor Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Skjønner veldig godt at du blir såret. Har det akkurat på samme viset..
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Enig i at det er utrolig mange rare kommentarer ute og går. Jeg prøver å komme dem i forkjøpet, med en gang jeg ser at de måper, sier jeg "Du skjønner, vi gjør ikke annet hjemme hos oss ;)" sånn jeg ser det er de bare misunnelige, hah tenk vi får både sex og fantastisk familie! Stå på stripepus!
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Vi har tvillinger på 15 måneder og jeg har termin om 2 uker. Fikk heldigvis ikke så mange dårlige tilbakemeldinger av familie. Men fikk noen som "vet du ikke hva pervensjon er eller?" av noen bekjente. Spesielt nå får jeg komentarene siden jeg går med tvillingvogn og stor mage så er det MANGE som stopper meg/oss på sentert selv om jeg ikke aner hvem de er. Da må de liksom komentere at OI! Ja, da får du nok å gjøre da. For å ikke å glemme de som stirrer. De glaner helt for jævelig noen ganger + at det er selvf. noen som må snu seg å glane litt til....
Stripepus Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2007 He, he, det skal jeg også si
mamma 84 Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 "Jeg skal spandere prevensjonskurs til dere i julegave!" fikk vi i kommentar...hihi
Myrini Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Blandede reaksjoner egentlig. De fleste synes det var en hyggelig beskjed å få, men det er også noen som har spurt om dette var planlagt.... Men, dette er vårt valg og da gir jeg en laaaaaang dag i hva andre måtte mene. Ha en fin kveld
UnePune äntligen hemma! Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Alle gratulerer jo, men samtidig gir de også intrykk av at det for dem holder i massevis med det ene eller de to barna de har =P Tar meg ikke nær av det, meg føler hele tiden jeg blir advart om at det kommer til å bli så tøft. De sa det da vi fikk de to første litt tett(tettere enn vennene våre!), men jeg venter enda på at det skal bli skikkelig slitsomt, hehe! Neida, her satser vi på å få enda en blid og fornøyd unge, og denne her kommer enda tettere enn de to første, hehe =) Gleder meg jeg! Og nå må jeg tisse...igjen!
litenogtjukk Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Kan lure på hvor den regelen står hen, at er det over tre barn, så må man slenge ett eller annet vås.
r r r Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Mannen min har en fin kommentar til alle som sier noe: "Færre enn tre er bare for pyser!"
Mamzen Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Jeg fikk mange rare kommentarer ja... Feks: "Det er ikke sant, å Herre Gud" da sa jeg rett ut, at det er vanlig å si graulerer.. "har dere ikke hørt om prevensjon?" "for noen kaniner" "har dere lite hobbyer" De fleste skulle jo være morsom, men det ble kanskje litt drøyt..
dritgrei hei hei! Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 venner har jublet over at vi venter nr. tre, Jeg er overrasket over hallelujastemningendet frembragtei den leiren, men hos min familie var det litt mer avmålt kan man si :-))) mamma sa: åå kjære vene, oi oi oi oi oi oi jenta mi - hvordan skal det gå med helsa di (som om jeg liksom er syk) ha ha ha ha pappa sa: ha ha... jaja, det er langt til syv. eldste søster sa: hmmmm, når kommer den??? (hun har to veldig tette og har slitt veldig) mellomste søster sa: åja, skal si dere holder det gående. Det er familien som kan juble det tenker jeg :-)))) men men, jeg vet at de elsker ungene når de kommer ut så da er det i grunnen greit! Svigerfamilien får ikke vite noe enda de, for de reagerer så sterkt på ale måter, da skal det ringes i hytt og pine, og komme på besøk og sånn DET ER FRYKTELIG SLITSOMT, så denne gangen tror jeg ikke vi forteller det før til jul ;-))))
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Vi venter nr 4 nå, og de fleste sa "Ja vi har ventet på det :-)" Med store smil og lykkeønskninger. Jeg har fått barn hvert fjerde år så de regnet med at det ble i 2008 også sa alle sammen. Men når denne babyen kommer blir jeg over 28 år så da tror jeg jeg stopper. Men så skulle jo jeg stoppe når jeg fikk nr 3 og da. Begge familiene våre er glade i barn og har alltid vært mange sammen.Uansett anledning liksom. Så her er det bare kjekt. ;-)
lotta72 har fått Anders Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Jeg venter nr 4. Har fått et par kommenterer som "du trenger ikke befolke verden alene" Er litt lei av kommentarer. Enten kan folk grautlere på vanlig måte, eller blåse i det.Barnet er planlagt, og svært ønsket. Det skal sies at hele familien synes det er kjempe stas. På begge sider. Det er kun folk som ikke kjenner oss aå godt som kommer med kommentarer. Stort sett har jeg fått "så bra som du klarer de tre du har fra før, er det en heldig liten tass su har i magen" Det er jo klart veldig gøy å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå