ninimi;) Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Noen som kan si noe om kriteriene for å få dette dekket? Kvor stor/ektra magehud må en ha?
Monajenten Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Tror det kommer an på veldig mye, både hvor du blir vurdert, hvor store problemer du har med magen, osv osv. Jeg hadde i grunnen ikke nok hud, men fikk det dekket likevel, mye pga. det psykiske.
Cat.68 Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Det er nok som monajenten sier velig individuelt hvordan de vurderer deg men de bruker å si ca at; bmi under 27, ferdig med barnefødsler, løsheng på minimum 2 cm målt stående med strak rygg. men så kommer det masse om og men inn her. Det psykiske og fysiske spiller stor rolle for slutvurdering. Egentlig kan bare en kirurg fortelle deg hvilke sjanser du har.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Cat.68, hva var adressen til siden din med bildene igjen? Skulle vise det til sambo hvor fint det ble. Har noe samme type mage som du hadde før bukplastikken, men han vil ikke at jeg skal gjøre det..
Cat.68 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 www.swedishflower.piczo.com Lykke til med overtalelse da ;o))
Monajenten Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Så koselig av mannen din egentlig, Malin:) Kjæresten min sa at jeg absolutt ikke trengte å gjøre det for hans del, for han syns jeg var fin som jeg var *sukk* Men han skjønte at jeg gjorde det for min egen del, og nå er han redd jeg skal sprade rundt i bikinikorte topper:-p
Gjest Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Jeg har time med min fastlege ang. bukplastikk imorgen! (gruer meg!) men et sp. til dere som tok operasjonen: hvordan er det ifht strekkemerker? blir de bedre eller verre eller hva? Magen min ser ut som en zebra nemlig, og lurer jeg på hvordn det blir etter en evt. bukplastikk
Gjest Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Cat, jeg kommer ikke inn på den siden din. Må man ha passord ??? Jeg har bukplastikk på ønskelisten min etter neste fødsel (magen blir neppe bedre enn før jeg ble gravid....) Lurer bare på hvor lenge etter fødsel jeg må vente flr jeg kan få det dekket. (om man ser bort fra å få en bmi under 27 da) Jeg har penger på konto som er satt av til nettop dette, men jeg regner med å være innenfor det som dekkes.
Cat.68 Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Jeg hadde mye strekkmerker og de har ikke blitt borte, bare litt lenger, hehe. Men for meg er ikke dette noe problem.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Jeg kommer inn på CAt sin side uten prob! Cat: magen din er BEAUTIFUL!!!! Gratulerer såååå mye !!
Monajenten Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 Jeg opererte da gutten min var 7,5 mnd. Strekkmerkene er på en måte dratt ut hos meg, sånn at de er mindre tydeligere, men det går an å se dem svaaakt fortsatt.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #13 Skrevet 23. september 2007 Det funket nå, og det ble jo kjempebra ! Gleder meg til det er min tur !!!!
Gjest Skrevet 23. september 2007 #14 Skrevet 23. september 2007 Ammer du fortsatt monajenten? Isåfall hvordan er det med tanke på operasjon og amming? (jeg ammer fortsatt....men tipper at jeg er ferding med amminga når (hvis) jeg blir operert)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. september 2007 #15 Skrevet 23. september 2007 Har ikke sååå stor mage, men har en del ekstra hud som henger. Vet ikke selv om jeg tørr å ta den operasjonen da. Har en del beskjente som har tatt den som det ikke har gått så bra med. Men det kan være dems egen feil da, med tanke på løfting og slikt. Hvis jeg skal gjøre det, så er det for min egen del. Ingen andre sin nei! Ønsker jeg kan ta på meg de klærne jeg vil uten at magen liksom henger over buksekanten (for man får jo ikke kjøpt noe annet enn lave bukser så)
Nit@™ Skrevet 23. september 2007 #16 Skrevet 23. september 2007 Jeg ammet fortsatt da jeg ble operert, så det er ikke noe problem. Jeg var på klinikken til dagen etter pga lang reisevei. Så jeg hadde med pumpe. Pumpet rett før operasjonen og rett etter (når jeg orka ) Og eller ved behov! Skal du hjem samme dag sier du bare i fra til ansestesilegen så bruker de en type narkose som går fort ut. Jeg ble operert (en annen operasjon) og ammet 4 timer etter at jeg våknet. www.operasjonenmin.piczo.com om du vil se flere før/etterbilder
Gjest Skrevet 23. september 2007 #17 Skrevet 23. september 2007 Flotte bilder Nita!! Woowowow! Jeg er så redd.... gruer meg til å snakke med legen min om det...tåler ikke smerter....
Monajenten Skrevet 23. september 2007 #18 Skrevet 23. september 2007 Jeg ammer fortsatt:) Lillegutt sov hos bestemor fra onsdag til fredag (opererte torsdag) og i den perioden pumpet jeg meg. Fikk pinex forte som smertestillende, og kunne amme selv om jeg gikk på dem. Har ikke fått mindre melk nå
dione Skrevet 23. september 2007 #19 Skrevet 23. september 2007 mona jenten...så bildene dine på profilen..du har jo skikkelig fin kropp da. Trenger du virkelig bukplastikk?
Monajenten Skrevet 23. september 2007 #20 Skrevet 23. september 2007 Takk for det...jeg opererte 30. august, har ingen bilder på profilen etter det. Men ja, jeg trengte det for min egen del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå