Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Til å føde, til barseltiden. Ja tilog med til sykehuslukta... Er en smule merkelig jeg altså, det vet jeg fra før...) Jeg stortrives som gravid, liker meg selv best når jeg er det. (dette er mitt 3.svangerskap.) Men det som kommer etterpå, ja det kan virkelig ikke beskrives! Til alle førstegangs så har jeg bare dette å si, GLED DERE!!!
"gullet" Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 misunner deg, skulle ønske det var meg, min 3 også, men jeg ser bare på d m skrekk og gru og gleder meg ikke i det hele tatt... men kan være settingen... det er en fantastisk tid og m forrige så hadde jeg d helt hærlig, fødsel nr 1 var faktisk den beste jeg hadde :-)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Denne gangen gleder jeg meg til absolutt alt....bortsett fra fødselen *ler* Men mitt beste råd til førstegangs: slapp av og kos dere så mye som mulig med mann og frihet! Ikke stress med å få satt igang fødsel, for babyen kommer tidsnok uansett ) Ta vare på hverandre etter fødsel og nyt babyen max!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå