Gå til innhold

Dere som har vært i Egypt vinterstid - fortell meg litt om det =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min skal til Egypt i februar. Har aldri vært i Egypt før så jeg er ikke kjent der. Jeg lurer på hvor dere har vært, hvilken sted, og hvilken hotell bodde dere på. Hvor fornøyde var dere med stedet og hotellet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg på denne.. Vi har ikke vært der før, men drar dit nå i slutten av oktober :) Skal til El Gouana eller åssen det skrives (Huser ikke.. hehe) Gleder oss masse, men vi har hørt både mye posivit og negativt om Egypt.. Så det blir spennende å se hvilket inntrykk vi får :)

Skrevet

Var i Hurghada, bodde midt i byen... Det frister ikke til gjentakelse for å si det mildt!

Sharm el Sheik? har jeg hørt er bra da.

Skrevet

Vi var i El Gouna i februar for noen år siden. Ville nok ikke reist på den tiden av året en annen gang... Det blåste kuling her dag, men det er veldig vanlig der. Kun 18 grader i vannet og kaldt morgen og kveld, vi måtte kjøpe fleeceklær liksom... Rundt 10 grader om kvelden bare. Lå man i le gikk det fint i bikini, eller litt kaldt..

Vi bodde på mövenpick, helt amazing hotell og service, og veldig veldig vakkert. Hele byen er stengt for andre enn ansatte og turister, litt kunstig, men vi fikk slappet av og spilt golf...

Drar gjerne tilbake til hotellet og stedet, men på en annen årstid..

Skrevet

Vi var også i El Gouna, men var der i februar i år og var veldig heldig med været! Prøvde ikke sjøen da, men var nyyyyydelig i bassenget og poolside :))

Veldig stille og rolig sted, ikke så mye å finne på sånn egentlig, men helt ok hvis man bare skal sole seg, bade og slappe av.

Skrevet

Nå ser jeg at dere skal reise uten barn og da er det helt sikkert en god del utflukter og turer dere kan ta. Vi hadde med datteren vår som da var 3 måneder så var uaktuelt med så mye farting for vår del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...