McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Innimellom må vi inn å gi smokken andre ganger sovner han av seg selv igjen nesten med en gang.. Han er 9,5 mnd.. Andre som er sånn??
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Du har min sympati. Jeg har en tilsvarende prins som gjerne våkner sånn tidlig. Ofte sovner han av seg selv igjen, men det kan gjerne ta en time med klapp og klapp før det sjer...............
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Han sovner lett igjen (bank i bordet), men skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan sove.. Holdt på sånn her hvertfall 3 uker, kan nesten stille klokka etter når han våkner..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jenta mi på 17 mnd har hatt perioder med å våkne og gråte en times tid om nettene. Periodene kommer og går, og nå er hun desverre inne i en igjen... Det er ikke godt å si hva som er årsaken. Jeg tror ikke dattera mi har vondt noe sted. Det kan være gutten din er plaget med tenner feks? Eller kanskje han er tørst? Eller så tror jeg ofte at de gjør det fordi de berabeider endel ting fra dagen før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå