*Tropical Girl* Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 1)Har dere lagt noe kilo på dere? Hvor mye 2)Dere førstegansfødende: kjenner dere liv? Jeg har lagt 1 kilo på meg Er ikke sikkert på om der liv eller luft jeg kjenner...
LilleBanan blir storebror Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 hei. Jeg er 14+4. Lagt på meg 1,5 kilo ca, tror jeg. Men badevekta kan man aldri stole helt på. Har lest at de fleste førstegangsfødende kjenner liv i uke 20 jeg. Men synes da jeg kjenner no kiling der. Men tror egentli at det må være no annet. Men luft "smerter" kjennes jo helt annerledes ut.
lengsel er over termin Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 hei. er 14+5 i dag. gikk ned 6 kg i starten å det har ikke kommet på noe enda så jeg står egentlig i minus. spark kjenner jeg. fikk bevis for at det var spark jeg kjenner da jeg var på tidlig ul på fredag å babyen hoppa å spratt der inne:) og dette er min 4 så jeg vet hva jeg kjenner etter... hvor gamle er dere? jeg er 28.
Mitzy Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg gikk opp 4-5 kg. men nå er jeg gått ned 1,5. Det at jeg gikk opp er min skyld og ikke babyen:) Gooodis:) Men skjerpa godis etinga mi nå da. er 15+5. Har ikke kjent noe særlig liv tror jeg. Jeg er 26 år:)
Princen min Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg er 16 pluss 4 i dag,og har allerede lagt på meg 7 kilo hjelp :-).... Jeg har ikke kjennt noe liv enda tror jeg hehe,syns d er så vanskelig å vite hva man kjenner når man ikke har vært gravid før,men legen sier at man kan kjenne liv mellom 15-20 m første.....
Snart mor til 3...? Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Hei! Er i uke 14 nå, og har lagt på meg ca 5 kilo. La på meg 25 med nr 2, så det blir vel noe lignende nå...(Men kiloene raste av etter fødsel, så jeg er ikke bekymret). Jeg har kjent liv et par uker nå. Er 34 år.
*Tropical Girl* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 innlegger her... Jeg er 29 og er veldig glad at jeg har bare lagt 1 kilo på meg fram til nå. Geder meg til å kjenne liv og masse spark!!! uke 16 på onsdagen
prøver på nr2:) Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 E i uke 15+0 i dag. Ane faktisk ikkje ka æ veie for æ har ikkje vekt. (Like dem ikkje;) Men magen vokse me stormskritt så det har nok blitt nån kilo ja. Kjenner iblandt lett leamus nede i magen. Som om det kommer fra innsida av livmora. Men har kjent det tel og fra ganske lenge så det kan rett og slett være at livmora vokse... Glede mæ veldi tel å kjenne det tydelig så man veit at det e liv og røre der inne
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Er 15+3 idag, 2 gangs. Har hverken gått opp eller ned, men fått mage fordi.. Ikke kjent liv enda, tror ikke det egentli, men vet ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå