Gå til innhold

Noen som har barneboktips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er liksom greit med disse gode gamle lindgren, albert åberg, osv osv......., men er det noen nye bøker som anbefales.

til de minste anbefaler jeg en bok som heter IKKE JEG! av Nigel McMullen. Den er så sjarmerende.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine favoritter da jeg var liten (sånn 6-7 pluss, da) var Severin og hans makeløse mesterverk av Phillipe Fix og De fire dukkene av Gabriel Scott.

Dessuten er Ruffen-bøkene fantastiske!

Skrevet

De er veldig flotte de bøkene som det er skog,hus osv som popper opp når du åpner sidene. Veldig flott lagt. Det finnes allerede "Trollmannen av Oz" og "Alice i eventyrland" i serien. Vi har allerede kjøpt de til snuppa,men det er jo for større barn da, som ikke river i sidene:P

Skrevet

Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans! Eller bøkene om Barbapapa, de likte jeg kjempegodt da jeg var liten.

For de litt større er bøkene om den vesle vampyren søte, synes jeg. Og morsomme, ikke minst. Det er kanskje det viktigste.

Skrevet

Og noe som jeg glemte helt av... Ole Brumm i ikke-Disney utgave! Har allerede begynt å kjøpe inn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...