Gå til innhold

festeblødninger?hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge etter at man har blitt gravid kommer festeblødningene?og hvordan ser det ut? i stad etter å ha vært på do,oppdaget jeg noe lyserosa/rosa på papiret.Det var så vidt jeg oppdaget det,for var kjempe lite.

vær så snill å svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Kan være en festeblødning det ja. Når hadde du EL da?

Skrevet

jeg hadde også noe lyserosa på truseinnlegget mitt (bare bitte litt), nesten som litt utflod bare at det var antydning til rosa... våger ikke håpe og ikke si det til noen... hadde el for en uke siden ca... denne gangen tror jeg at jeg skal vente til ikm me å teste eller tro.. skal holde det for meg selv, ja og dere her inne da seff.. hehe

Skrevet

det er det jeg ikke skjønner noe av...jeg tror ikke jeg har hatt el en gang.... jeg slutta på p-piller den 6,og fikk mensen den 13.varte bare noen timer,så forsvant den,og så kom den igjen dagen etter og forsvant igjen.jeg blødde bare bitte litt,men tenkte liksom ikke noe over det.aner ikke hvordan syklusen min er nå etter at jeg har sluttet på pillene,så har liksom bare gått å kjent etter om jeg har hatt noen el-smerter.og det har jeg hatt nå de siste dagene.skikkelige mensmurringer.særlig når jeg sitter.i stad var det så vondt at jeg var kvalm og svimmel,og måtte gå å legge meg litt...skjønner ingen ting jeg nå...

Skrevet

Det kan jo være at du har EL nå da. Noen som kan få litt blødning rundt EL. Har hørt at man da er veldig fruktbar, men vet ikke om det stemmer da:-)

Vi håper jo selvfølgeloig at det er en festeblødning.

Skrevet

ja får håpe det er en festeblødning,men er jo litt rart om det hadde vært det.har jo hørt om noen som får el nesten med en gang etter å ha sluttet på pillene.hm...har aldri blødd når jeg har hatt el før heller...rart altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...