Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg er bare 25 uker på vei, men det føles som om det ikke er plass til både baby og mat i magen min. Det går helt fint under selve måltidet - men etterpå er det akkurat som om maten blir presset oppover halsen igjen (usj) Og det enda jeg spiser veldig lite om gangen. Flere som har det sånn ? Det er liksom samme hvilken type mat jeg spiser. Til og med frukt føles ekkelt etterpå. Blir kvalm, uvel og "stuffed" Det varer leeenge. Tips mottas med takk !
dama Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 sånn har jeg det i perioder, og jeg har ikke vært gravid på 2 år.. når jeg har det sånn passer jeg på å kun spise "frisk" mat.. mat som er lett for magen.. eller tørre kjeks... snakk med legen din om det, kanskje han kan gi deg noe mot mavesyra...
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jepp, høres ut som meg det der ja og jeg er 15+ 5 i dag. Og fremdeles sliter jeg med morgenkvalmen hele døgnet i tillegg. Usj.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Morgenkvalmen slapp heldigvis taket rundt uke 18 ( "morgenkvalmen" varte da hele døgnet...) - så jeg har hatt noen fine uker nå. Men den siste uka har det vært ille. Har masse kynnere i tillegg, og da er jo magen helt steinhard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå