Gå til innhold

Blir kvalm av å spise - HJELP !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 25 uker på vei, men det føles som om det ikke er plass til både baby og mat i magen min. Det går helt fint under selve måltidet - men etterpå er det akkurat som om maten blir presset oppover halsen igjen (usj) Og det enda jeg spiser veldig lite om gangen.

Flere som har det sånn ? Det er liksom samme hvilken type mat jeg spiser. Til og med frukt føles ekkelt etterpå.

Blir kvalm, uvel og "stuffed" Det varer leeenge.

Tips mottas med takk !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det v og til! grusomt.

Tips: Spis lite og ofte

Tygg godt

Drikk noe med kulesyre ( Cola eller Bonaqua) Det hjelper meg mye!

LYKKE TIL :-D

Skrevet

Har begynt å føle det samme selv. Er bare 21 uker da, så hadde ikke regnet med at det skulle komme så fort. Spiser kun en og en brødskive og mindre middag enn jeg pleier. Har ofte sure oppstøt også.

Jeg synes det hjelper å gå en tur etter middag, det hjelper litt på den ¨"stuffed" følelsen:) he he. Få litt bevegelse i systemet..Ikke alltid jeg får til det da. Ser jeg har mye å se frem til her.. he he

Skrevet

Uff, ja hvis dette skal være sånn til uke 40, ja da blir det et laaaangt svangerskap.

Det gikk jo såååå glatt med forrige mann :-)

Skal prøve tips med å bevege meg litt, og drikke farris. Spise lite og ofte gjør jeg allerede, men likevel. To plommer er nok til at jeg nesten føler jeg må kaste opp etterpå.

Skrevet

Ååååå...har det akkurat sånn..det er så ekkelt når maten presses oppover....må stå/gå med jevne mellomrom, kan ikke sitte stille lenger enn max en halv time om gangen. Å bøye seg fremover er som å be om brekninger......."Godt" vi er fler, da føler jeg meg ikke helt alene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...