Gå til innhold

Hvordan leilighet har dere? (plass/ antall rom/ pris)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer spesielt på dere som bor i Oslo. Leter etter leilighet selv til meg og sønnen min (samlivsbrudd) og lurer litt på hvordan dere andre har det ;)

Og hva er viktig i leiligheten for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå bor jeg ikke i oslo da. Men svarer likevel.

Vi bor i gjøvik ( dyrt her også ) og har en leilighet på 52 kvm. 2 roms. Vi betaler 5000. Det er fordi det er i underetasjen på en blokk og 2 vinduer i hele leiligheten. Mørk og stusslig egentlig. I tilleg er vinduene i gateplan så folk går å ser inn og banker på når dem går forbi.

Men om 1 uke flytter vi inn i eget hus. Det blir litt lengere ut på landet, men da har vi 3 rom og egen stor hage og kommer til å betale lån på 4300 :)

Skrevet

nå bor eg i Bergen då.. men leiligheten er 70kvm har 2 soverom, egen hageflekk, og peis..betaler 6000+ strøm..

tror eg var heldig så fant den då..

Det som var viktig for meg var at det var 2 soverom, for da kunne eg slappe av og ikkje tenke på at vi må flytte for sara må få eget rom.

så er det veldig greit om det ikkje er lytt!:)

Skrevet

Da vi bodde utenfor Oslo for noen år siden bodde jeg og eldste dattera mi på 46 kvm: Stue, kjøkken, bad og soverom, husleie 4100 pr mnd pluss strøm. Dette var studentboliger og skulle vært noe rimeligere enn ellers...

Skrevet

85kvm to soverom,stue,kjøkken og bad, betaler 5000 i måneden bare, men så bor jo jeg i hommelvik da;)

Skrevet

Bergen her, et stykke utenfor sentrum

Bor i blokk, 80 kvadrat, to soverom, husleie på 3600+lån 6700.

Bodde tidligere i en sokkelleilighet, 63 kvadrat, et soverom, og betalte 4800 i leie, nå koster samme leiligheten 5500.

Skrevet

bor i bærum, og prisene her er lik oslo cirka. Har 80 kvm terrasseleilighet, 1 soverom, men 1 ekstra lite rom uten vindu som vi bruker til lekerom. Betaler 7000 i mnd, men jeg har vært heldig - de kunne tatt mer, men jeg fikk den så slapp de legge ut annonse og styre m visninger..

Skrevet

bor i sentrumsområdet, har en liten 3-roms på 57 kvm med åpen kjøkken/stue og betaler 7500 i mnd. Får en bostøtte på 3400. Veldig deilig med hvert vårt soverom!

Skrevet

Vi bor på 63 kvm, har to soverom, kjøkken/stue i ett, bad og vaskerom. Betaler 5000 i mnd + strøm.

Vi leier i sokkelen til et nytt hus, det er store vinduer, fint og lyst. Har vært veldig heldig :)

Tar ca 10 minutt å kjøre inn til sentrum, men det går fint :)

Skrevet

jeg bor i oslo. en 2-roms på 50 kvm.5500+strøm.12 min med tog til selve byen.

Skrevet

jeg bor på landet litt utenfor oslo (halvtime med bilen) og syntes det er veldig deilig å være i landlige omgivelser, men alikevel ganske sentralt. Leier i et hus - såkalt sokkel - men jeg er over bakken og har masse stoore vinduer og ekstra høyt under taket - deilig:) 49kvm, stue, kjøkken,bad,soverom m/ gå-inn garderobe + hageflekk:) 6000inkl strøm (vært kjempe heldig med denne:) ) mini er forløpig drøye 9 uker så at vi deler soverom er ikke akkurat problemtisk ennå...

Skrevet

jeg bor på frogner i oslo. 2 roms med 49 kvm + strøm. 8000kr. bor i blokk. egentlig billig for å bo her.

Skrevet

Lite hus, 65 km2, 2 soverom, hage. betaler 7500 kr i renter på lån. avdragsfritt i 4 år til. Får 3600 kr i bostøtte.

Skulle hatt en innvendig bod, men ellers helt supert!!

For meg var det essesielt å ha 2 soverom! Bedre nattesøvn på den måten!

Skrevet

Bor i trondheim..stive priser her og...

Vi bor i kjellerleilighet på ca 70kvm. Har 2 (veldig små) soverom + 1 disp.rom som fungerer som soverom. Disponerer en hageflekk. Har vært kjempeheldig med en veldig real utleier. Betaler nå 6500,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...