Gå til innhold

madrass til babisen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bør jeg kjøpe det dyreste jeg finner på ikea, eller kan man nøye seg med en vanlig skumgummi sak med overmadrass?

(ikea sin dyreste er en springfjær madrass)

overmadrass anbefaler de uansett..

hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte den dyreste på ikea, med overmadrass å greier..

Men kjøpte den pga ryggen til lillen osv.. =) Å jeg trives med den madrassen, men om det har så mye å si det vet jeg ikke..

Men tror egentlig man må tenke på va man selv synes er gått å ligge på.. Me tanke på at han er liten, så skal han/hun jo ha en madrassen i sprinkelsenga i noen år. Å han/hun skal jo da ligge gått=)

Skrevet

vi skal bruke den skummadrassen storebroren brukte. Har vasket den og kjøpt ny overmadrass på IKEA. Det er godt nok. Er ikke så mye vekt i en baby at de trenger sånne avanserte madrasser :o)

Skrevet

hva koster overmadrass på Ikea da???

hmmmm.... må man ha det?? har ikke handla det nei.. :o/

Skrevet

Tror det var rundt 150 kr. Ikke mer ihvertfall. Og det var sånn med tisselakenfunksjon. Helt glimrende :o)

Skrevet

åhh da må jeg handle DET også.... er stadig så mye som dukker opp..

bortkasta med tisselakene jeg har kjøpt da... Grrrr!

vet du hva madrassen heter??

Skrevet

Sultan Slumra stod det på merkelappen. Men du må ikke ha det, da!

Vi hadde det ikke til forrigemann. Da hadde vi bare skummadrass og vanlig tynt tisselaken. Funker like godt det!

Skrevet

takk-takk..

men innbiller meg egentlig at madrassen jeg har kjøpt er ganske hard, så tanken på overmadrass har vært tilstede før ja..

følte bare det ble bekrftet nå at det MÅTTE jeg ha :-) Men føler det om ALT nå om dagen - syns jeg har for lite av klær,stelleting og tang - selv om alt føltes under kontroll for en mnd tid siden :-) sikkert bare panikk nå når det nermer seg....

men blir jo mykere med overmadrass- ingen tvil om det :-)

Skrevet

når me fikk førstemann så kjøpte me svanemadrass, denne gangen har me kjøpt stokkeseng, med en springfjærmadrass, madrassen former seg etter barnet, og vi kommer ikke til å bruke oppigjen madrassene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...