Mamma med spire Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Noen som har vært plaget av dette? måtte ringe legevakta igår kveld å fikk vite at jeg har fått det.. Noen som vet hva man kan gjøre for at det skal stoppe å blø? å kan det gro å bli helt bra eller kommer jeg til å bli plaget med dette resten av svangerskapet? Er ikke noe behagelig i det hele tatt:(
Adelina2 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Ja desverre er dette mange som får i svangerskapet..jeg fikk det selv tidlig i dette svangerskapet..en kjempe stor en..kjølet den ned med is og nå er det bare 2 små..men må passe på at jeg spiser mye fiber og grønt slik at magen holder seg i orden..og må ikke trykke når du er på do..bare la det komme av seg selv..kan ta litt tid men..hehe..har også kjøpt en salve på apoteket som holder det i sjakk..men det trenger ikke bli borte før etter graviditeten..det kan komme og gå. Sitte i grønnsåpevann 15 min hver kvled skal også hjelpe..og et kjerringråd er å smøre honning på..det har jeg ikke prøvd
Mamma med spire Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Tusen takk for svar:) får se om jeg finner noe på apoteket da.. Har ikke fått sove inatt på grunn av de greiene her:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå