labine Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 er det noen som har forslag til hva jeg kan lage til sønnen min...? pleier å ha to grove skiver med et eller annet pålegg, ofte ost eller leverpostei...men nå skal det jo være fokus på matpakker i ei uke på skolen hvor da det skal kåres en "matpakkevinner" hver dag... (om jeg forsto riktig...) Er det noen som har forslag til hva jeg kan lage...? Han pleier å få frukt på skolen, men tenkte jeg skulle sende med litt ekstra frukt - han er ikke så veldig glad i grønnsaker....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 *matmuffins med ost, skinke og paprika *hjemmelagde rundstykker i morsomme fasonger med godt pålegg *annerledes frukt, granateple, stjernefrukt, lichi, mangis... *små glass med oliven, fetaost, tørket frukt, rosiner, nøtter
Monajenten Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 - Wraps med kalkunfilet, paprika, agurkskiver og mangoskiver - Pasta- og kyllingsalat - Matmuffins - "grillspyd" med forskjellige fruktbiter på
bever Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Middagsrester - karbonade, kyllingvinger, pannekaker... Vi sender ofte med en liten plastboks salat, det liker hun. Bruker gjerne litt italiensk salat som dressing. Ost i terninger/staver. Cherrytomater. Mais i en liten plastboks. Stemple ut skiver og pålegg med f.eks. pepperkakeformer. Pitabrød med fyll. Grov baguett (halv, kanskje) med fyll.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 - grovt brød med stekt fiskepudding + noe grønt på (bruk kakemannformer til å stikke ut fiskepuddingen med) - wraps m laks osv. - salat i diverse former - matmuffins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå