Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei skal flytt til københavn i desember . Har en liten gutt på 9 mnd. Selv er jeg 24 år.hadde vært artig å trefft noen å gått tur med i Danmark. Er det noe dib treff eller lignende der?
Loyloy Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hei igjen.. Jeg er her, men det visste du jo...
Spirella-sprett & lille Vilmer Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Hejsa...... Vi er er liten gjeng med barn her som møtes i ny og ned. Selv er jeg 29 år, har bodd i Dk i seks år og har en sønn på snart 8 mnd. Du må bare si til hvis du vil møtes når du flytter hit :-)
vilotvillingmamma Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hei Jeg er 34 år, og for tiden hjemme med tvillinger på 6 måneder. Jeg vil da også gjerne være med å møtes med noen andre norske....
6.august Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Hei, Jeg er 30 og har tvillinger på 4 måneder!Hadde vært hyggelig å møte deg og dine små, ja og andre i forumet også (noen av dere treffer jeg jo allerede). Jeg bor på Amager, hva med deg?
vilotvillingmamma Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Jeg bor i Brønshøj. Hadde jo vært superhyggelig om vi kunne møtes. Er ikke så ofte man møter tvillingforeldre... Jeg føler meg nok ikke sånn super café-aktig, mem et monstrum av en vogn og kun to armer, men å møtes og gå tur, eller no´, hadde vært hyggelig.
6.august Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Hei, Ja, det hadde vært så hyggelig å møte andre med små tvillinger. Enig at café nok ikke det rette stedet å møtes;-) Men, jo det hadde vært hyggelig å gå en tur sammen. Jeg har begynt å ta mine to frøkner med på babysang i Sjømannskirken på tirsdager. Det er deilig å komme seg litt ut blant folk, og der er det alltid noen som kommer med en hjelpende hånd hvis det trengs. Sist gang tror jeg vi var 10-12 stk. Vi synger med de små i en halvtimes tid, deretter er det skravling og vafler;-) Kan du ikke sende meg en mail på [email protected], så kan vi avtale nærmere. K
Gjest Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Det er litt lenge siden denne tråden ble lagt ut, men jeg kan tilføye at jeg er selv 83-modell med en snart 4 mnd gammel datter på Nørrebro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå