Gå til innhold

Noen i København her?

Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei skal flytt til københavn i desember . Har en liten gutt på 9 mnd. Selv er jeg 24 år.hadde vært artig å trefft noen å gått tur med i Danmark. Er det noe dib treff eller lignende der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen..

Jeg er her, men det visste du jo...

Skrevet

Hejsa......

Vi er er liten gjeng med barn her som møtes i ny og ned. Selv er jeg 29 år, har bodd i Dk i seks år og har en sønn på snart 8 mnd. Du må bare si til hvis du vil møtes når du flytter hit :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei

Jeg er 34 år, og for tiden hjemme med tvillinger på 6 måneder. Jeg vil da også gjerne være med å møtes med noen andre norske....

Skrevet

Hei,

Jeg er 30 og har tvillinger på 4 måneder!Hadde vært hyggelig å møte deg og dine små, ja og andre i forumet også (noen av dere treffer jeg jo allerede). Jeg bor på Amager, hva med deg?

Skrevet

Jeg bor i Brønshøj. Hadde jo vært superhyggelig om vi kunne møtes. Er ikke så ofte man møter tvillingforeldre... Jeg føler meg nok ikke sånn super café-aktig, mem et monstrum av en vogn og kun to armer, men å møtes og gå tur, eller no´, hadde vært hyggelig.

Skrevet

Hei,

Ja, det hadde vært så hyggelig å møte andre med små tvillinger.

Enig at café nok ikke det rette stedet å møtes;-) Men, jo det hadde vært hyggelig å gå en tur sammen. Jeg har begynt å ta mine to frøkner med på babysang i Sjømannskirken på tirsdager. Det er deilig å komme seg litt ut blant folk, og der er det alltid noen som kommer med en hjelpende hånd hvis det trengs. Sist gang tror jeg vi var 10-12 stk. Vi synger med de små i en halvtimes tid, deretter er det skravling og vafler;-)

Kan du ikke sende meg en mail på [email protected], så kan vi avtale nærmere.

K

• 5 måneder senere...
Skrevet

Det er litt lenge siden denne tråden ble lagt ut, men jeg kan tilføye at jeg er selv 83-modell med en snart 4 mnd gammel datter på Nørrebro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...