stripete ullsokk Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Vi har forsøkt å bli gravid i 5 mnd nå, og jeg blir mindre og mindre klok på denne kroppen for hver måned som går.. Syklusen ser ut til å bli lengre og lengre, 28 dager når vi startet. Skulle etter vanlig syklus, som etterhvert ble 30-32 hatt mensen sist helg. MEN mandagen før hadde jeg plutselig el slim, og har enda ikke fått mens. Har ved tidligere IKM hatt maaaaasse tegn på at jeg var gravid, men denne måneden er det ingen utenom vanlig mens følelse:( Spørsmålet som jeg hadde utifra dette litt rotete innlegget (beklager det....) er, Når utifra el slim kan jeg vente mens, og når er jeg på overtid? Ps har ikke testet enda...
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Mensen pleier vel komme 14 dager etter EL.
katlinka Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 På www.pernille.info står det mye om eggløsning og sekret. Der står det blant annet at eggløsningen finner sted på siste dag med eggløsningsslim eller dagen etter. Så 14 dager etter det (hvis lutealfasen er 14 dager da, det kan jo variere) vil IKM være og man kan teste..
stripete ullsokk Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 Vet jo det sånn egentlig, men jeg har prøvt meg på å legge inn på sykluskalenderen på babyverden. Kom fram til at jeg skulle ha mensen i dag, på en syklus på 37 dager viss jeg tar fra mandag av. Men viss jeg tar fra siste dag av el slim blir det på tirsdag.... Når skal en rekne utfra da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå