Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei du, går det bra med deg? Jeg har vært på hytten i helgen å gledet meg til å komme hjem for å se på nettet hvordan det gikk med deg, og så har du mistet leste jeg.....Hjertet mitt blør for deg, stakkars deg da. Men jeg ser jo at du holder deg oppreist, og det er superbra.Jeg skal krysse fingrene for deg denne perioden.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 her er jeg hehe...jeg er litt usikker om jeg har mistet eller ikke, for har jo verken smerter eller noe.. har bare lyserødt på papiret når jeg tisser... men ikke mer... dette begynte isted, etter å ikke ha blødd siden fredag kl 15... Er på dag 6 i syklusen nå og imorra skal jeg til gyn igjen.. går det ikke denne gang har vi iallefall funnet ut at vi kan bli gravide også prøver vi igjen med nytt mot hvordan har du hatt det i helgen da koselig med hyttetur da:)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Hytteturen var bra, med god rødvin og masse godis. Var veldig dårlig vær men ungene storkoset seg hvertfall. Blir spennende å høre hva gyn. sier i morgen da.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 syntes det er så koselig å være på hytta i dårlig vær jeg bare når det er meg og min kjære da men... hehe det gikk som jeg trodde... kroppen hadde ordnet opp selv så da er det bare å prøve videre... kljempe trist men er jo ingenting å få gjort noe med... ma er missed abortion...er ikke hundre prosent sikker på hgva det er faktisk... orket ikke høre om det når jeg var til utskraping.. men tro det er når forsteret slutter å vokse men man fortsatt har symptomene, men kroppen ikke ordner opp på egenhånd eller noe... uff egentlig flaut å ikke vite noe om det egentlig men... skal i gang med el tester nå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå