Lille trille satt på hylle Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg tok en test i dag tidlig, så på den etter 1-2 minutter og la den fra meg,da var den negativ. Gikk og la meg igjen, men fikk ikke sove. Etter ca 30 minutter tok jeg opp testen og kikket på den igjen, og den va svakt positiv.noe den enda er. Jeg lurer på om noen av dere har lest av testen etter så lang tid? Har resultatet vært riktig da? Jeg vet man ikke skal stole på testene etter 10 min, men har aldri fått annet enn negative tester uansett hvor lang tid det har gått etterpå... Dette ble rotete, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener. Var forresten en cb jeg brukte.
line_n & sara Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 er det lenge siden du skulle hatt mens? har hørt om flere her inne som har vært litt utålmodige å tatt test tidlig, hvor resultatet ble svakt første gang..helt i starten er det ikke så mye horminer å måle, ennå! mitt beste råd er vell å vente noen dager, og ta ny test! jeg tok min test etter at jeg hadde venta forgjeves på mensen i en og en halv uke, og (positivt) resultat kom med en gang.
DeeDuck Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Tror nok det er slik at hvis den er positiv så er den positiv! Av og til kan det ta litt lengre tid før resultatet vises, spesielt hvis det er en tid på dagen hvor hcg nivået er litt lavere( dette er vel på kvelden ettersom jeg husker). Men du testet jo om morgenen, så hvis du er usikker så bør du vel vente noen dager og så teste på nytt Lykke til :-)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Hei! Vil nødig gi deg falske forhåpninger, men JA! Jeg tror du er gravid. Har gjort det som deg alle tre gangene, man føler seg passe desperat når man plukker opp testen for ørtende gang, og er den eneste i hele verden som kan se den blå streken - men ja jeg har altså vært gravid når dette har skjedd. BAre veeldig tidlig da. Så jeg fortalte det til mannen, men venta noen dager og tok en ny test før jeg fortalte det til venninner (har aldri forstått de som klarer holde det hemmelig i ukevis)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 PS Clearblue er etter min erfaring den beste, andre tester viser kanskje negativt så tidlig.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Det samme gjorde jeg, og jammen var jeg gravid, gitt. Vent et par dager og ta ny test!! Lykke til )))))))
Hannahs-mor06 Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 oiiiiiiii!! det samme skjedde meg i går..Misforsto litt og trodde jeg skulle lese av etter 2 min..da var det bare litt prikkete, men ingen strek.. Så satt jeg og leste pakningsvedlegget etterpå..og leste plutselig at man kunne lese av etter 10 min..Men 30 min var da gått, og da jeg tittet på testen da, var det en tynn kryss- strek der..jeg vet ikke om den dukket opp før 10 min, tenker jeg kastet den fra meg etter 5 min etter jeg hadde tatt testen.. Har hatt fire dager med kvalme, litt drag nederst i maven..og testen ble ikke tatt fra morgenurinen..Er det en sjanse for at jeg er gravid da..? Har du testet dg på ny utålmodige meg????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå