Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Skal flytte til København snart, hadde vært artig å gå på dib treff der også å blitt kjent med noen.....
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Ja, et eller annet tilsvarende er jeg helt sikker på at de har. Prøv på utenlandsdebatten her på DB - mulig det er "danske " mammaer der.
Oledoledoffen Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Heisann Det finnes hvertfall flere DIB'ere som bor rundt omkring KBH, men vet ikke om det er direkte DIB treff ennå, men det kan det jo bli Du kan lese mere og eventuelt skrive et innlegg på Foreldre i utlandet-forumet. Det er ikke så aktivt, men tror folk er innom en gang i blandt. (Det er også noen innlegg på Gravid i utlandet fra BIM om Kbh og omegn) Har du små barn? I så fall er det noen aktiviteter i Sjømannkirken, men jeg vet ikke så mye mere om det. Du kan sikkert ringe dit og høre. Lykke til med flyttingen!
Loyloy Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Hei Jeg bor i KBH og det finnes ikke DIB her nede. Imidlertid finnes det en side som heter www.vi-foraeldre.dk som er hyggelig og noen av oss jentene der inne møtes også innimellom. Hvorfor flytter dere/du Hit? Jeg har bodd her i snart et år og vi trives veldig godt. Når det gjelder sjømannskirken, har ikke jeg lyst til å anbefale miljøet der.. det er veldig lukket,og man skal da integreres.... hehehehe Om du har lyst på råd eller bare ha noen å være frustrert til (for det blir du like etter flyttingen.. tro meg!) så send meg en pm, så får du min epost adresse. Hilsen Loyloy, som lever dejligt i DK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå