Gå til innhold

Finnes det dib i Danmark?

Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte til København snart, hadde vært artig å gå på dib treff der også å blitt kjent med noen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, et eller annet tilsvarende er jeg helt sikker på at de har. Prøv på utenlandsdebatten her på DB - mulig det er "danske " mammaer der.

Skrevet

Heisann :)

Det finnes hvertfall flere DIB'ere som bor rundt omkring KBH, men vet ikke om det er direkte DIB treff ennå, men det kan det jo bli :)

Du kan lese mere og eventuelt skrive et innlegg på Foreldre i utlandet-forumet. Det er ikke så aktivt, men tror folk er innom en gang i blandt. (Det er også noen innlegg på Gravid i utlandet fra BIM om Kbh og omegn)

Har du små barn? I så fall er det noen aktiviteter i Sjømannkirken, men jeg vet ikke så mye mere om det. Du kan sikkert ringe dit og høre.

Lykke til med flyttingen!

Skrevet

Hei

Jeg bor i KBH og det finnes ikke DIB her nede. Imidlertid finnes det en side som heter www.vi-foraeldre.dk som er hyggelig og noen av oss jentene der inne møtes også innimellom.

Hvorfor flytter dere/du Hit? Jeg har bodd her i snart et år og vi trives veldig godt.

Når det gjelder sjømannskirken, har ikke jeg lyst til å anbefale miljøet der.. det er veldig lukket,og man skal da integreres.... hehehehe

Om du har lyst på råd eller bare ha noen å være frustrert til

(for det blir du like etter flyttingen.. tro meg!) så send meg en pm, så får du min epost adresse.

Hilsen Loyloy,

som lever dejligt i DK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...