Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Tenker å kjøpe ny barnevogn til nr. 2 for var skikkelig missfornøyd med den som vi hadde sist. Trenger derfor anbefaling til en god vogn. Den må være lett å kjøre, ta liten plass i bil og ha god plass sånn at babyen kan bruke bag delen så lenge det trengs.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 emmaljunga city cross finnes både i duo og kombi modell
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 emmaljunga edge duo combi =) kjempefine, lette -men stabile vogner- som ikke tar aaaltfor stor plass. ellers r stokke xplory veldig greie =))
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Hvilken pris er det på disse to vognene?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 ny betalte jeg syv-tusen-et-eller-anna for emmaljunga edge vogna.. angrer litt på at jeg ikke leita etter ei brukt først ;o) stokke vogna fikk jeg i gave...vet ikke hva dem koster. =))
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Kan ikke forstå de som kjøper Emmaljunga vogn. Altfor store og tunge. Bare stress når en skal inn og ut av bil osv. Quinny er den beste:-)
heifadderiogfaderullandei Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Hei, Da ville jeg tatt en titt på Bugaboo Cameleon. Den er veldig lett å kjøre, tar liten plass i bilen, og har stoor bag, i tillegg er den lett i vekt (tror den veier 8-9 kg). Mange er skeptiske til de små hjulene foran, men du kan kjøpe egne vinterhjul som du kan sette på hvis det blir mye snø. Se på www.bugaboo.com. Vi har kjøpt denne nå til nr. 2 som fortsatt er i magen, har såvidt testet sportsdelen med gutten vår på 2 år og den virket aldeles super.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå