Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Tenker å kjøpe ny barnevogn til nr. 2 for var skikkelig missfornøyd med den som vi hadde sist. Trenger derfor anbefaling til en god vogn. Den må være lett å kjøre, ta liten plass i bil og ha god plass sånn at babyen kan bruke bag delen så lenge det trengs.
kokosyklus Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Vi har samme kriterier. Tenker litt på Bugaboo, men den er alt for dyr for oss. Med vinterhjul kommer den opp i nesten 9000 kr.... mange som er veldig fornøyde med den. Den har ganske stor bag samtidig som resten av vognen er veldig liten. Veier kun 9 kg. Den ligger på finn nå, til 6100 kr.
kokosyklus Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Hvilken vogn var dere misfornøyde med sist?
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Kjøpte en billig Troll vogn, BLÆÆ!! Kjempe tung og upraktisk
Får gutt - 31.12.07!!!! Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg har tenkt å kjøpe en OTH urban Jungle! Har hørt at den er helt perfekt! Tar liten plass i bil og veier kun 9 kg. Og så synes jeg den er stiligere en Bogaboo... Sjekk den ut på www. onetreehill.nl
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Vi har kjøpt emmaljunga duo combi. Er kjempe fornøyd med denne. Stor romslig bag og god å trille. 5495 på barnas hus.
frujohnsen Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Jeg ville valgt en vogn med vendbar kjøreretning slik at du kan se barnet ditt når du triller det første året hvertfall. Feks. Teutonia Mistral Teutonia Mistral S Emmaljunga Cerox Brio Happy Bugaboo Teutonia S3 Det er de jeg kom på i farten, som heller ikke er så veldig tunge.
amy_de Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Tfk joggster twist er lett og kjøre, lett å slå sammen og blir veldig liten sammenslått! Lykke til med shoppinga!
72moddelen og tulla Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Har SIMO kombivogn fra sist gang(5år siden), var fornøyd med vogna, litt oldfashion, men kunne ikke tenkt meg å bytte den ut nei, gla i simovogna mi jeg
klumpen og gullet Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Vi har bestemt oss for Emmaljunga sport kombi, fordi den har en kjempestor bag, er stødig og virker stabil, og god å trille. Har hørt med litt venninder, og alle jg snakker med er veldig fornøyd med emmaljunga. Lett å legge sammen/slå opp igjen er den også. Og siden jeg skal ha i februar tenkte jeg det var lurt å ta en vogn som var så stor som mulig, med tanke på alt man skal ha oppi! Lammskinn, voksipose, baby osv! =) Og siden det er vinter igjen innen babyen har fylt ett år, er det lurt med stor bag, så hun kan sove ute i vognen. Lykke til
Sigurd&Solveig Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Jeg skal også ha meg ny vog til nr. 2. Plassmangel er grunnen her også. Vi kjøper One Tree Hill urban jungle fordi den tar liten plass og er lett. I tillegg funker den fint for turer på grus - noe jeg ikke ville våget meg på med Bugaboo... Ny koster sportsvognen ca 6.000,-. Ny bag 2.000,-. Men jeg har kjøpt bagen brukt på finn.no for 1.000,- og håper at jeg skal finne en brukt sportsvogn der også.
♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 har hatt både teutonia mistral og quinny freestyler til førstemann. har solgt disse og kjøpt TFK twist. dette pga str når du legger den sammen. dessuten er badden i TFK større. jeg er iallefall veldig forsøyd med tfk og gleder meg til å bruke den til babyen...
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 Jeg har forelsket meg i TFK joggster- vogna.. hadde simo kombi sist, og den var så tung og ville ha en lettere vogn denne gangen... tfk har stoor bag, tror det er en av de største på markedet..! tar også liten plass sammenslått. kan ikke vente med å få kjøpt den..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 Vi har både OTH og Bugaboo - er veldig fornøyd med begge, men til forskjellig bruk!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 ups - ikke meningen å være anonym.....
Gjest Skrevet 24. september 2007 #18 Skrevet 24. september 2007 Tusen takk for alle gode tips:) Ja det er ikke lett å bestemme seg:) Får vel ta en tur ut og kikke litt tenker jeg
Emmilo Skrevet 24. september 2007 #19 Skrevet 24. september 2007 du må se på Easywalker. Den er SUUUUUPER!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #20 Skrevet 24. september 2007 Hvordan er prisen på TFK vognen? Likte denne godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå