Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Har ei jente paa 7 uker. Foerste 6 ukene hadde jeg mye melk, rant og rant, og over-aktiv utdrivningsrefleks saa hun fikk i seg mye luft og fikk ofte melka i vrangstrupen. Naa siste uka har jeg ikke merka dette saa mye, pluss at det ikke renner lenger. Samtidig har hun vaert veldig urolig og skriker mye, ser ut som luftsmerter men hvordan vet jeg at det ikke er for at hun faar for lite melk eller er sulten? Har ikke proevd aa pumpe men faar vanligvis ut bare 60 ml uansett naar jeg pumper... Men mens hun foer var ferdig aa spise etter 5 min saa ligger hun naa og suger og suger og tar gjerne andre brystet ogsaa pluss at hun vil ha tommelen i munnen hele tiden.. Men dette er kanskje tegn paa kolikk ogsaa?? Takknemlig for svar...
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 i mitt tilfelle la jeg merke til at uansett hvor mye han fikk ligge til puppen virka han mett og utilfreds, prøvde å gi han en flaske med mme og han slukte alt i seg på en to tre og plutselig hadde jeg en ny og blidere baby som endelig var mett:) du kan jo prøve å gi en flaske mme ETTER at du har ammet.. er hun mett tar vil hun ikke ha den flaska, men er hun sulten tar hun den.. da finner du fort ut om hun får nok melk:)
camillah 2 små Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Det kan være at babyen har økedager, at hun vokser og derfor trenger mer melk, og derfor virker utilfreds. Hvis du fortsetter å amme, vil melkemengden regulere seg og hun blir like fornøyd igjen! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå