_bella_ Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hvordan gjør dere som har 60/40 deling? Ukedager, helger, ferier, jul osv... På forhånd takk!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 12 dager = 40% og 18 dager = 60% hvordan dere vil fordele dagene er jo opp til dere. tirsdag til søndag anden vær uke er kansje ikke en dum løsning?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vi har 40/60 Der jeg som mamma har 60% Pappaen har barnet hver onsdag ettermiddag og annen hver helg + 2sammenhengende uker i sommerferien og påske eller jul (vi rulere sånn at vi har enten påske eller jul ene året også omvendt året etterpå)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 anony, da kommer jeg bare fram til 27% samvær med far denne måneden. regner jeg noe feil?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Ei venninne av meg har det slik. Mor kjører jenta i bhg onsdag. Far henter og hsr henne hele onsdag og kjører henne i bhg på torsdag. Mor henter. I helgene henter far jenta i bhg på fredag og har henne helt til mandagsmorgen da han kjører henne i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå