Gå til innhold

60/ 40 deling, hvordan blir det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere som har 60/40 deling? Ukedager, helger, ferier, jul osv...

 

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 dager = 40% og 18 dager = 60%

 

hvordan dere vil fordele dagene er jo opp til dere.

 

tirsdag til søndag anden vær uke er kansje ikke en dum løsning?

Skrevet

Vi har 40/60 Der jeg som mamma har 60%

 

Pappaen har barnet hver onsdag ettermiddag og annen hver helg + 2sammenhengende uker i sommerferien og påske eller jul (vi rulere sånn at vi har enten påske eller jul ene året også omvendt året etterpå)

 

 

Skrevet

anony, da kommer jeg bare fram til 27% samvær med far denne måneden.

 

regner jeg noe feil?

 

 

Skrevet

Ei venninne av meg har det slik.

 

Mor kjører jenta i bhg onsdag. Far henter og hsr henne hele onsdag og kjører henne i bhg på torsdag. Mor henter.

 

I helgene henter far jenta i bhg på fredag og har henne helt til mandagsmorgen da han kjører henne i bhg.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...