lindispindis Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 noen andre her som er sykmeldt,og har vært det lenge? jeg er i uke 24 nå,har vært sykmeldt siden jeg var i uke 10..og tror jeg nok kommer til å fortsette med å være hjemme. Kvalme i begynnelsen..nå er det bekkenplager og rygg...Noen andre som har det sånn.eller er de fleste her inne flinke og står på å jobber?
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Sykmeldt jeg også.... Ble vel sykmeldt i ca uke 12...husker ikke helt. Er nå i uke 21, så det er en stund igjen... Jeg ble sykmeldt pga migrene 2-3 ganger i uka + bekkenløsninga som har begynt å melde seg. Blir nok hjemme resten av svangerskapet, men savner virkelig jobben min nå. Kjeder meg (
Leirha Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg hadde nok blitt sykemeldt jeg også hadde det ikke vært for at legen min simpelthen aldri sykemelder.. Tror nok jeg skulle hat alvorlig alvorlig bekkenløsning for å i det heletatt fått sykemeldt! Det er i grunn svært irriterendes. Ikke bare litt heller! Fikk jo astmaanfall som de ville ha meg inn på sykehuset for på legevakten, to dager sener var jeg inne hos legen min... Men fikk ikke sykemelding. Så jeg kommer til å bytte lege så fort som mulig! Hadde vært fint å hatt en sykemelding når magen var som verst osv.
CB-BabyBoy Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg har også vært sykemeldt lenge - kom aldri fullt på jobb igjen etter sommerferien. Dvs uke 12 tror jeg. Har slitt med mye kvalme og oppkast hele veien, så jeg jobber nå 30%. Har forsøkt 50%, men fikk ikke nok hvile, så legen økte nå i forrige uke. Så nå jobber jeg 4 timer 3 dager i uka og har 2 dager fri som JM mente jeg kun skal bruke til soving og spising hehe.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 jeg går nå 50 % sykemeldt en uke til så prøver jeg meg på 100% igjen på jobb,.. jobber som konstituert pedleder på en avd m 9 barn, (0-2) år.... veit ikke åssen det går når jeg begynner for fullt igjen men må jo prøve også er jo formen fin:P 13
Håpefull mamma Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 jeg er nå 100% sykmeldt med bekkenløsning. bli nok det ut svangerskapet ja tenker jeg. er i uke 26+3 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå