Gå til innhold

Heia Brann og Sandefjord:-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

SÅÅÅÅ moro om Sandefjord klarer uavgjort mot Rosenborg, og såååå moro NÅR Brann vinner over Odd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte no;)

 

Jepp, kampen har begynt. Går ikke på tv, følger med på nettavisen.

Skrevet

Hvor mange ganger skal jeg si det, Monajenten.. laget er

 

LILLESTRØM!!!!!

 

Men nå har jo viking gått forbi på tabellen og vi skal spille borte mot stabæk, så er redd det ikke blir noen poeng på oss i kveld :(

Skrevet

HEIA RBK & ODD!!!!!!

 

Når a gitt.... :op

Skrevet

Mulig Stabæk slår dere i kveld ja, de er ganske gode på hjemmebane.

Selv håper jeg på 0-0, og gruer meg til den kampen;)

Skrevet

Æsj til RBK!! Da kan heller Brann vinne, selv om disse bergenserne hadde blitt heeeelt umulig å leve med etterpå :P

 

Blir ikke lei meg for uavgjordt i kveld jeg heller, men håper ikke på 0-0 da. Blir jo så kjedelig kamp når det ikke scores mål ;)

Men 1-1 hadde f.eks vært helt greit.

Skrevet

Neeeeida, vi satser på målløs kamp:-D ;)

 

HEIA BRANN!!

Skrevet

Bare redd for målforskjellen du... :P

Skrevet

Neeeida, trenger ikke være redd for det, da Brann vinner uansett:-D

Skrevet

De hersens bergenserene klarer jo ikke å holde seg på beina...!!!!

 

:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...