Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 grøss..kjenner jeg for vondt i hele meg, hun klemte fingeren i døren. fingeren var klemt ganske hardt og hun gråt lenge. Hvordan skal jeg beskytte henne mot disse dørene. Hvor finner jeg hempere (??) til å sikre dørene?? Første barnet så jeg er ganske grønn..men gud så redd jeg ble når hun klemte seg...:-((stakkars jenta mi:-(
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 de fleste utstyrsbutikker for barn selger dørsikringer. vi har hatt mange varianter hemme hos oss med to små barn, den som funker best er å henge håndklær over dørkanten øverst og ut mot åpningen. bretter håndklærne noen gang og det gjør susen. kjøpte mange som vi festet på forskjellige måter og de fleste festes nede på døren. ergo mine barn fant fort ut hvordan en fjernet disse og klemte fingrene like godt.hånkledet jeg hengte opp rakk de ikke tak i så de fikk ikke dratt det ned. Lykke til, og er fingrene klemt hardt hold hånden hennes høyere en hodet, da banker det ikke like ille.
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Clahs Ohlson har også noe barnesikringsutstyr til huset.
mai mammaen til to Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 legg et teppe eller noe over døren.sånn at den ikke går helt igjen
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 jo, men hun klemte seg ikke på den siden håndtaket er..men på på andre siden...skjønner?? nytter det med hånkle da? er litt redd for dører...min bror kappet hele fingeren av han, da han var liten...grøsssss;.(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå