Gå til innhold

Er dette bekkenløsning? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg?

Jeg har så vondt i venstre siden, fra hoften og nedover i låret. Kommer når jeg har benet i samme stilling lenge. Kjennes ut som kramper / senestrekk liksom... Litt vanskelig å forklare.

Er dette bekkenet eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bekkenløsning gjenkjennes ofte ved smerter i skamben / haleben. og man får ofte litt gangsperre, går kortere skritt osv..

høres ut som om det er nerver i klem el no. babyen blir jo tyngere og tar mere plass. har hatt ilinger i "skinka" selv, fysio sa det var nerver i klem.. er jo masse nerver og blodårer rundt bekkenet...

ikke sitt m bena i kors, sitt "vanlig" eller m beina litt høyt..er jo mere blod som pumpes rundt nå!

Skrevet

Jeg har vert mye plaget med bekkenløsning i svangerskapet. Takket være uker hos fysio ble jeg mye beder etterhvert. Jeg hadde vondt i rumpe, korsrygg, hofter og lår. Hos meg var smertene sterkest på høyre side og fysio sa at det var oftest verst på dene ene siden, uten at han visste hvorfor. Kan hende det er bekkenet som trøbler seg hos deg også, eller kanskje nerver som ligger i klem, det er vanlig mot slutten av svangerskapet.

Skrevet

Håper det ikke er bekkenet, men bare en nerve som dere sier. Skal til jordmor i morgen, så får spørre litt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...