kruttmus Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Noen som har noe erfaring med dette? Selv har jeg begge deler.. Lurer på om noen har hatt problemer med amming? Mer el mindre vondt i brystene pga implantat o.l. Farlig for barnet? Tette melkekanaler?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 hei hei.. jeg har også hatt piercing i brystene.. jeg var veldig nøye på d om d hadde noe å bety for amming.. men han sa at d ikke hadde d... jeg har også silikon har hatt d i over 1 år nå.. han sa også at d ikke hadde noe å bety.. for silikonen blir jo lagt bak kjertelen så d skal ikke ha noe å si.. håper jeg... har du hatt noen problemer med silionen? bare spørr og graver litt jeg hehe... jeg kjennner ingen som har silikon så da må jeg utforske litt med hvordan andre har d...
cecan24 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 hei min svigerinne har silikon og hun har hatt litt problemer. Det er vist veldig tungt for babyen å suge ut melken, så hun må pumpe seg å gi med flaske. Hun har også merket at melkeproduksjonen ikke er så veldig bra. Noen dager kun 40ml. Håper det går bra for dere. klem
Mops7 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg har vært borti etpar med samme "proble". Min er faring er at det kan vippe begge veier. _og det kan jo amming alltid gjøre, så ikke bekymre deg du:)
kruttmus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 et-lite.nurk.1 pp Har ikke hatt noen merkverdige problemer nei..Eneste at på undersiden av puppen kjennes det ut som at jeg dovner av av og til. Men det er bare fordi nervene ikke har fått bygd seg ordentlig opp enda:) Implantatene mine ligger også bak brystmuskelen, så de er godt skjerma fra melkekjertlene.. Men er spent på om det blit "Stein-i.tennissokk-pupp" etter ammeperioden:|
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 jeg har heller ikke hatt noen problemer.. jeg oe også litt nummen under puppen, men men tar ikke d så tungt.. er veldig fornøyd med puppene mine nå.. hvor lenge har du hatt silikon?
kruttmus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2007 Siden 1.mars 2006! Så er vel ca et og et halvt år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå