Gå til innhold

Kronisken mensen og babysvømming


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt på cerazette og hatt mensen omtrnt sammenhengende siden:-( Vi går på babysvømming og hva i svarte skal jeg gjøre? Jeg skjønner jo at jeg kan bruke tampong, men jeg syns de loer, er dessuten litt redd for TSS. Og så, er det liksom ikke såå mye at det er greit med tampong. SØREN!!! Tips mottas med takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så kjipt. Men har du prøvd de minste tampaxene? Personlig er jeg fornøyd med tampax - med innføringshylse og jeg synes ikke de loer. kjøpes i en velutstyrt matbutikk evnt hos vita.

Skrevet

Toxic Shock Syndrome - en dødelig infeksjonssykdom man kan få ved tampongbruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...