Gå til innhold

Kan noen eksperter på digitale el-tester som graviditetstest se her????!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag brukt en digital el-test for å teste graviditet. Jeg er 3 dager før IKM. Testen ble negativ, men når jeg tok ut testpinnen så var den andre streken svak. Kan det være at den blir sterkere om noen dager, og blir positiv, eller er det liten sjans for det?

Supert om noen svarer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring med det, men når man tester for el, så vil den ene streken alltid være svak ved negativ test.

Skrevet

På de digitale testen skal du KUN se i displayet og ikke på pinnen....

Skrevet

det opplevde jeg også.. ringte et gratisnr som står på pakningen til den digitale testen.. fikk samme beskjed der som det står i bruksanvisnigen, men hun sa noe om at det betyr at du har en form for økt stoff i kroppen( vet ikke om hu refererte til hcg..) har du tatt vanlig test? slår ofte ut positivt på dem først:)

og bare en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek betyr gravid:)

Skrevet

Og du var gravid????!!!! Fantastisk! Nå fikk jeg jo litt håp! Jeg har kun èn test liggende, og den kan taes fra IKM-dagen, derfor prøvde jeg meg på el-testen istedenfor i dag. Må kanskje løpe og kjøpe en Clearblue i morgen da!

GRATULERER SÅ MASSE MED SPIREN!!!

Skrevet

jeg er gravid ja!!!!!!!:D så det er absolutt håp for deg etter min erfaring vel og merke!! hold meg oppdatert da!!- er kjempespent på dine vegne:) når ikm?( du har kanskje skrevet det i hi, men nå svarte jeg kun ut i fra det siste du skrev:)) jeg tok cb sin test og der står det at du kan teste 3 dager før, men at prosenten for at den viser positiv høyner med hvor nærme ikm du er da:)

takk for gratulasjonen, og håper jeg snart kan gratulere deg også:D

Skrevet

Har IKM på onsdag, skal holde deg oppdatert! Nå ble det plutselig veldig spennende!!!

Skrevet

noen som vet om det samme gjelder for el tester fra billigtester? skrev inn i går, da jeg fikk min mest positive el test i går, fem dager før IKM, har hatt positiv el test siden 13 sept.... jeg håper i det lengste her!!

Skrevet

Ojj, glemte og si lykke til, og fortell hvordan det går med deg framover!! krysser fingrene her :)

Skrevet

Positiv el-test siden 13.sep? Det var jo lenge! Når er din IKM? Kanskje du skal prøve en graviditetstest?

Du får holde meg oppdatert du også!

Skrevet

ser du har IKM om 5 dager... har du stabile sykluser eller? I såfall er det vel stor sjans for at noe er på gang hos deg...!

Skrevet

IKM 27, så nå er det ikke såååå lenge til... Jeg fikk positiv el test 13 sept, så tenkte ikke mer på det. Tenkte jeg skulle ta en grav test på lørdag som var nå, men åpna en el test i stedet, så jeg tok den i stedet for å kaste den. Og den var kjempe positiv! Tok en grav test etterpå, men dette var på ettermiddagen og veldig tidlig. Negativ selvfølgelig. Tok en el test i går også, fortsatt pos. Kan jeg ha el nå også da? Ojj, er så spennende.... Syklusen er alltid stabil på med første tegn to dager før, altså på dag 25, så kommer mens dag 27. Håper bare den ikke kommer denne gangen :)

Skrevet

Hvordan går det med deg da ticalinda? Spennende å se til deg ettersom vi er i ca samme båt her :) Spennende dette her, håper veldig på dine vegne!! Lykke til, og fortell hvordan det går med deg framover!

Skrevet

Har vært på apoteket i dag og kjøpt CB! Blir test på meg i morgen tidlig, orker ikke vente til onsdag som er IKM...:)

har mensmurringer, kraftige både i går og i dag, så det kan jo være begge deler. Ellers ingen symptomer. Gruver meg faktisk masse til å teste, er så kjedelig å få negativ....

Når skal du teste da??????? test i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe, dagene går veeeeldig tregt føler jeg... Har kjempe lyst til å teste i morgen, men skal prøve å holde meg for å se om tanta kommer!! Heldig du som har symptomer da, kjenner ingenting jeg :( Klarer ikke å tro at jeg virkelig er gravid heller, så jeg gruer meg masse til å ta en test. men det er lov å teste :) Kanskje blir det testing i morgen ;) (me3st sansynlig så utålmodig som jeg er... tihi) Lykke til i morgen tidlig, skal se etter en jeg er graviiiiid fra deg her inne når jeg er hjemme fra jobb!!

Skrevet

Jeg testet med EL test og fikk negativ EL test, emn da jeg åpnet testen så så jeg en svak strek. På meg betydde det ikke at jeg var gravid for nå har mensen kommet, men vi kan jo håpe det er en positiv strek for deg.

Lykke til!

Skrevet

Har du testet?????? :)

Krysser fingrene for deg..

Skrevet

Eg og har hatt pos el test i 5 dager men neg gr test....Pleier testene å vere pos over flere dager?

Skrevet

Våkna i natt klokka 5! Klarte ikke å sove igjen så måtte stå opp og teste....... ble selvfølgelig negativ...:((((

Da er det bare å vente på TR.....

Lykke til dere andre, og fortell meg hvordan det går!

Skrevet

Kjipe greier ticalinda... Neg test hos meg også i mårrest, men vi gir vel ikke opp før tanta kommer vel? Jeg håper fortsatt i det lengste jeg da, for oss alle her inne!! IKM i dag du ticalinda? har du noen følelse om at tanta er i anmasj da?

Skrevet

Sota, får bare krysse fingrene for deg fram mot neste IKM, kanskje sitter spira denne gangen!!? Og lykkeboden, når er IKM da? Jeg aner egentlig ikke, første gang dette har skjedd hos meg... Flere her inne som sier det er tegn på graviditet, men mange som har opplevd det motsatte. Sota foreksempel... Men krysser fingrene for deg også jeg da!! Greit at vi er flere med samme "problem" tenker jeg :)

Skrevet

Da kom TR for 1 time siden..............................:(((

ja, ja, over til neste pp og aldri skal jeg sjekke testpinnen på el-testen igjen!!!! he...he...

Spent: Nå krysser jeg fingrene for deg. Tester du i morgen eller? Jeg vedder på at du er gravid! Masse lykke til, og husk å fortelle oss resultatet!

Nå skal jeg trøste meg med en god bok, ostekake og potetgull....!

Skrevet

ÅÅ, så kjedelig da... Skal krysse fingrene for deg i denne pp jeg da :) Du må fortsette å fortelle hvordan det går altså! Jeg tror jeg skal prøve å vente til fredag, blir så skuffa hvis jeg tester negativt i morgen... Men har liksom ikke noen følelse av å være gravid, føler meg litt hypokondert da, for symptomene er der nå!! Hørtes rart ut, ingen følelse av det men symptomer ;) Hodet kjenner det ikke med andre ord, jeg tørr ikke tro for mye!! Lykke til i neste pp :) Hvor lange sykluser har du forresten? Kos deg med kake du, hørtes veeeeldig godt ut :)

Skrevet

Da skal jeg følge med på fredag etter deg her inne. Håper du er gravid! Min syklus er på 32 dager, så neste IKM er 28. okt. Føles som en hel evighet til!!! Det gøyale med denne pp er at om det skulle klaffe så passer det å fortelle det til besteforeldrene som julegave....!

Nei, nå skal jeg legge meg faktisk! Blir så dårlig av mensen at jeg må få skjønnhetssøvnen for å fungere i morgen... Sov godt, gleder meg til å få høre hvordan det går!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...