Stratos med 3 barn Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 ..... ville du da forventet å bli invitert tilbake?
*ale* Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Kommer an på.. HAr selv blitt invitert i div til folk jeg overhodet ikke hadde venta (eller lyst nødvendigvis) å dra i sånt til, og de inviterer jeg ikke tilbake..Spes barndåp, liker det best som en liten affære... Liker jeg ikke folka så driver jeg ikke med tullete høflighets invitasjoner...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Nei. Alle velger ulike løsninger. Vi valgte å ha et stort selskap med 30 gjester i vår barnedåp og inviterte en masse venner. Forventer ikke i det hele tatt at alle skal gjøre det på den måten, og forventer dermed heller ikke at vi skal inviteres til barnedåp o.l hos venner som velger en annen modell.
yasmina Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Det er avhengig av situasjonen det. Hhvis noen som kom i vaart bryllup inviterer 200 gjester saa hadde jeg syns det var rart aa ikke bli invitert, mens derimot hvis de kun inviterer naermeste familie saa reagerer jeg ikke paa det. Vi har kun familie i barnedaap og blir vi invitert til andres barnedaap saa holder vi oss fremdeles til kun famile . Du skjoenner hva jeg mener....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå