Gå til innhold

Om to dager er vi på Tenerife:))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere har sett/lest har jeg ikke hvert her så mye i det siste, det er mange grunner til det. En ting skal dere vite, det er ikke pga av noen av dere jentene jeg ikke har vært her.

De siste 2-3 ukene har hvert et kaos uten like, så nå skal det bli godt med to late uker med sommer og sol på Playa las Americas.

Tvitvi jenter, håper på mange glad nyheter fra dere. Ikke regn med meg denne mnd, gubben har hvert borte en kort uke, kom hjem i dag. Ja, det passet mitt i ræva, er på dag 13 i dag, å vi har ikke hatt sex enda....*sukk* Så jeg hadde satset "penga" på noen andre enn meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noen vits i å sette penger på meg heller. Temp-drop idag så tanta er på vei.

Du må kose deg masse på ferie nå da Bente. Så deilig det er med late dager. Sol og godvær er heller ikke å forakte. Du får ha en riktig god ferie og kom brun og fin tilbake.

Mange ferieklemmer fra

Skrevet

God ferie !

Håper dere får en flott tur !

Skrevet

Sett ingen penger på meg heller... Tanta kom i morges... Snufs... Skal ut og trøsteshoppe litt i ettermiddag. CB digitale el-tester - og kanskje noen nye kule støvletter:)

Kos deg masse på ferie Bente! Håper du får det fantastisk herlig, nyt solen, varmen og latskapen!

Skrevet

ÅÅååååååååååååååååå så deilig det hørtes ut med syden tur nå på høsten. Kos deg masse bente og nyt dagene. Fokuser på deg og din kjære og ikke tenk på noe annet:-) Stor klem

Skrevet

Høres ut som at du har godt av en ferie nå Bente - kos deg, nyt sola, gubben og livet=)

Når du kommer hjem er du klar for at supersvømmeren treffer gullegget!!

stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...