Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg sitter her med enda et par måneder igjen til termin, men må si at jeg er sliten nå.. Jeg har null energi for tia, og vil egentlig bare sove og ligge på sofaen. -elller jeg vil ikke, men har ikke krefter til annet. Om jeg er i byen en dag, er jeg skutt de neste to dagene. Føler at jeg kjeder vettet av samboeren min, da jeg er tom for ideer på hva vi kan gjøre, og til og med snakke om. Jaja.. Måtte bare syte litt..
nr to på vei:) Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Ja,hvis noen finner energien min, så vær vennlig å lever den tilbake...er jo helt kaputt for tida, og ennå fem uker til termin.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Ja den energien min har også forsvunnet, får liksom ikke lada opp lageret lenger... Har ei datter på 14 mndr, så her er det livat!!! Hehe muligheten til å hente seg inn igjen er begrensa med en 80% stilling på sykehuset å, så jeg må kaste inn håndkleet snart... Bekkenet kjenner jeg dessverre hver dag nå... Det har gått i rykk og napp hele svangerskapet, vært mest bra, men nå kjenner jeg at jeg har et bekken for å i det sånn... Tom for energi, overskudd, og ideér her også.. Skal flytte inn i nybygd hus neste helg å da, så skjønner ikke hvordan jeg skal orke alt... :/ Ble litt syting her også men... Går vel over etterhvert.. Har to mndr igjen til termin jeg også..
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Ja hvor har energien tatt veien? Den har vært borte siden jeg ble gravid......... Orker liksom det jeg må, men gjør jeg noe ekstraordinært så er jeg jo skutt etterpå. Skal egentlig en tur til Oslo på et seminar på torsdag. Bort og tilbake med nattog. Men har ikke noe sted å slappe av på dagen. Så jeg gruer noe helt enormt. Til vanling må jeg ha et rolig tempo og en hvil ved 2-tiden. Blir liksom ikke mulighet til det da.......... uff......... så er jeg egentlig ganske nødt til å reise også............ Måtte bare syte litt jeg også......... Og viss noen finner energien min så venligst send den i retur. Håper den har returadresse på enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå