Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hvordan vasker dere alle klærne som er hvite og røde, hvite og grønne, hvite og brune osv. ser at vi har en hel haug med flerfargede klær, og jeg er usikker på hvordan jeg skal vaske dem. Er så redd for at de skal farge av. Noen som har råd?
Brummeline3barnsmor Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 klær som er flerfargede skal ikke smitte av :-)
Dægern døtte Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Vasj de på finvask før du begynner å bruke de, men de skal egentlig ikke smitte av på det hvite på klærne da...
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 ok...får gjøre et forsøk. Nå er hornene i ovnen, så da har jeg mullighet til å vaske babytøy.. føler meg som en orntli husmor takk for tips
Birthen Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Husker med forrigemann at på noen av de flerfargede klærne smittet fargen over på det hvite. De klaget jeg på og fikk byttet dem i andre ting. Var bare noen få ganger det skjedde, men ville vasket dem for seg for sikkerhets skyld første gang. (Eller med lyse ting du ikke er så redd for - tisselaken og gulpekluter f.eks...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå