Gå til innhold

Skal man akseptere alt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ e så sint. Både på mæ sjøl og på mannen min.

Det hele starta da vi gifta oss....Æ kjøpte i morgengave til han en fotball tur til England, ilag m guttan, fordi æ va jo gravid og hadde ikke løst å dra. Dessuten syntes æ at han fortjente en tur fordi han e så snill og go mot mæ og mine.(Vi har akkurat gått gjennom en tøff periode i familien med sykdom og dødsfall)

Så no e dæm der, kommer hjæm i mårra og æ koke....

Når gutta drar på tur, e d jo klart at d blir litt festing og... mange menn e jo sånn.

Fredag fikk æ melding fra han at dæm va på strippeklubb, og at dem hadde vært der i 5 tima. Æ blei drittforbainna,for å si det mildt, og no e æ bare kvalm. Han mene at æ e urimelig, og at æ burde ha sett på det m litt glimt i øye. Vi har jo da vært en gang ilag på strippeklubb.

Æ ser ikke sånn på d. No skal det sies at vi har et ganske så aktivt sexliv ilag. Og vi har nokk testa noen grenser som andre ikke har. Men det har vi bestandig gjort ilag. D har vært våres fantasia, og dem har vi med glede fortalt hverandre om. E æ veldig urimelig her, e d hormonan mine som løper løpsk? E d galt av mæ å reagere sånn her?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes du er urimelig, ja.. det å dra på strippeklubb, drikke og kose seg er noe gutter gjør når de drar sammen. ikke nødvendigvis for at de har så utrolig lyst, men for at det kan forventes av de.

hadde nok ikke reagert på det jeg, men viss du føler det var å tråkke feil, bør du prate med han og spørre hvorfor. det er ikke lett å være gravid og føle seg usexy akkurat, det vet jeg alt om. men stripping er jo se, men ikke røre, så jeg synes det er ganske harmløst;)

Skrevet

Se men ikke røre synes jeg er helt greit. Hadde mannen dratt på strippeklubb hadde jeg bare bedt han kose seg.

I og med at dere har vært på det sammen før trodde han nok det var greit å dra da han var i England også. Synes du heller skal være glad for at han er så trygg at han forteller deg det.

Skrevet

du må ikke dramtisere det hele :) Det var jo strippeklub,ikke horehus! :)

Skrevet

Takk før svar........ va egentlig ikke de svaran æ hadde forventa mæ, men, men :D

Til du som sa nåkka om horehus..... blir d ikke litt horehus når man gir penger til stripperne? hvis alle 5 guttan brukte rundt 100 pund(1200 kr)hver på stripperne så er de jo der, og betaler for et eller annet!!!!

Har og forståelse for d at man kan bli dratt med når alle de andre går, men hva skjer den dagen d å se på ikke er nokk?

Jeg har jo og tenkt på at det er mulig at det at vi hadde vært ilag, åpnet for tanken at dette var greit for ham, men hva skjer da med de fantasiene som alltid har vært våre?

phuuu, enda flere spørsmål..........

 

mvh Sjessi

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg synes du kan si til han at du ble skuffet. Det var tross alt morgengave, gitt fra deg og da kan han respektere deg såpass. Jeg hadde blitt veldig skuffa og sint. Var tross alt en snill gest fra deg. Ikke ment for at han skulle dra på strippeklubb, men på fotballtur. Spør du meg er fotball og stripping to forskjellige ting...

Skrevet

Det er nok ingen grunn til å bli sjalu på strippere kjære deg. Det er trolig større sjans for at han flørter mer på jobben.

 

Men kjenner igjen de vonde følelsene da. Jeg hadde nok heller ikke likt det noe særlig, og ihvertfall ikke hvis han fikk en lap-dance (det gjorde min kjæreste engang, og akkurat det var uakseptabelt!).

 

Men gutter er nå engang gutter, og de finner av en eller annen merkelig grunn pupper og lår underholdende. Ja, jeg skjønner det ikke. Men de skader jo ingen, så jeg lar dem bare holde på.

 

Skrevet

Jeg hadde heller ikke reagert på at sambo dro på strippeklubb med gutta (det har vel skjedd et par ganger i løpet av alle årene vi har vært sammen også, og det har aldri falt meg inn å nekte ham). Strippeklubb er jo tross alt ganske uskyldig, og som oftest tenker jeg at hvis det er noe jeg burde vært bekymret over, så hadde han neppe fortalt meg om det.

 

Men samtidig er det jo lov å være litt hormonell også, så det er jo bare å fortelle ham at det er sånn du føler det akkurat nå. Selv om jeg personlig ville syntes at det var å overreagere... ;)

Skrevet

Syntes du overreagerer veldig. Det er da ikke noe farlig med strippeklubb. selvsagt kan en ikke styre hva en føler men du må sette pris på at mannen din sier dette til deg. Han så sikkert på dette som helt uskyldig, det gjør jo de fleste. Jeg har ei venninne som og er sykt sjalu på de rareste ting som porno, nakensener på tv, at mannen kommenterer at en skuespiller er fin, han turte ikke si til ho at i mannen min sitt utdrikkningslag var det stripper. Da var hen redd ho skulle klikke.

 

Sånn frykt/sjalusi for noe så urasjonelt er veldig ødeleggende for forholdet.

Det tyder bare på en enorm usikkerhet fra kvinnens side. Mitt råd, stol på mannen din, la han ha det gøy med gutta, ikke tenk (hva er neste?) for det er helt urasjonelt! Han elsker deg, han giftet seg med deg, dere har masse god sex! Hva er det du bekymrer deg for? Han går ikke på strippeklubb fordi du ikke er tilstrekkelig. Men fordi det er morro å feste med gutta!! Enkelt og greit!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...