Piipii Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 type behandlig anbefaler dere å gjøre? Forslag til hvem jeg kan kontakte? Noen som har vært hos osteopati?
dama Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 det er manuellteraputene som behandler kiss-kidd... hva det koster kommer an på om de er private eller ikke...
Mrs. X Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Det er vel manuell terapeuter som er vanlig å bruke i behandlingen av dette. Jeg vet ikke hvor mye det koster. Du finner en del info på kiss-kidd.no tror jeg det er! Spørs hvor i landet du bor men på Ahus er det en barnefysioterapuet som kan mye om kiss-kidd (Ute Imhof heter hun). Kanskje du kan kontakte henne eller evt be om henvisning dit..
Piipii Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2007 ok, tar jeg direkte kontakt med a-hus eller må det gå igjennom legen først? Jeg bor i Oslo:) Var innom her å sjekket http://www.majorstuen-osteopati.no/frameset.html?=ask.html Så derfor jeg trodde man kontaktet osteopati:)
Piipii Skrevet 23. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2007 Hvor finner jeg manuellterapeuter?
Mrs. X Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Det ligger en link til behandlere på kiss-kidd.no. Jeg lurer på om du må ha henvisning først, men kanskje manuellterapueten kan hjelpe med det og?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Offentlige manuellterapeuter behandler barn gratis. Mini ble bra etter bare 2 behandlinger. Behandlingen var skånsom med lette trykk. Lykke til!
Cat.68 Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Det er manuel terapeuter som behandler Kiss-Kidd og det er gratis for barn under 12 år. Man trenger heller ikke henvisning av lege. Hvis det er vanskelig å finne en manuelterapeut så kontakt en fysioterapeut , for de vet sikkert om noen manuelterapeut med erfaring fra kiss-kidd. Eller du finner behandlere på www.kiss-kidd.no Datteren min fikk 4 behandlinger hos manuellterapeut og ble helt fin.
Piipii Skrevet 23. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2007 ok, vet du hvor jeg får tak i de? Var dere hos en i Oslo?
Piipii Skrevet 23. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2007 Noen av dere som har prøvd en i Oslo? Og tusen takk for de svarene jeg har fått alt:)
Fikk maibaby06 Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 anbefaler barneklinikken i oslo!! Drives av ute imhof, og hun jobber med en manuell terapeut. Jeg bestilte time hos ute, hun er barnefysioterapeut og følger han opp, og så får han manuell terapi hos kollegaen. Betaler for timen hos ute, men ikke for den manuelle terapeuten. Vil at hun skal ha oppfølgingen pga feilbehandling hos helsestasjonen. Anbefaler sterkt å gå hos ute, hun er kjempeflink! Barneklinikken.com, tlf 23 69 74 85. Holder til i nærheten av ullevålsveien. Lykke til.
Piipii Skrevet 23. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. september 2007 Supert, tusen takk. Ringer de i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå