Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Det ble en fin minneseremoni idag... Første høstjevndøgn, sjø som danset, stor treskute, nære venner og familien:-) En markering som bragte frem både smil og tårer....morsomme minner og mye gjenkjenning i det som ble sagt av datteren hennes:-) Hun er en fantastisk flott jente, 23 år og med en livserfaring som man ikke ofte får før man er 50-60 år.... Men som hun sier: I`ve learned from the best:-) Med bølger og kakao og nygrillede boller (det sørget lille rosa for, som klådde på ovnen til mamman sin;-), et fantastisk skue når alle kastet blomster på havet, som duvet utover på bølgene i et fargesprakende samspill.......det var fint, det var nært, varmt og rart:-) Mamma og pappa klarte seg bra, hun var nok tilstede og holdt dem begge to kjenner jeg henne rett:-) Det var fryktelig nakent og sårt å se mamma kaste på en bukett med hvite roser, og pappa som kaster ut en enslig blekrosa rose....i en siste hyllest til datteren som ikke er hos dem mer, kun i hjertene deres.......de er slitne nå, men takknemlige for å oppfylle ønsket hennes.....det føles godt på et vis....
phantomet Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Så flott å lese! Skjønner at det har vært en meget spesiell og viktig dag for familien din idag! Søsteren din har nok fulgt med på deres vakre farvel!!! De aller beste tankene har gått til dere alle idag. Klem klem
Plutseliten :) Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Høres ut som om dere har hatt en varm og nær dag sammen idag. Virker som en flott og sammensveiset familie Klem til deg! Stolt mamma til 2
dritgrei hei hei! Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 dette var god lesning på kveldstid! Jeg har tenkt på dere!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Har tenkt på dere i dag... Er bare kjapt innom for å høre hvordan dere har hatt det i dag og for å gi deg en klem!
♥Snulder Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Så godt for dere alle at dagen ble fin! Vemodig og vakker!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Takk dere..... Vi var trøtte og utladet i går kveld hele gjengen...... Men idag starter fortsettelsen, nå har vi tatt farvel............
Karomamma Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Det var fint å høre!!! Sendte mange gode varme tanker til dere alle sammen i går!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 Jeg følte at det var mange som var med oss, i tankene, igår....det varmer:-)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Åhh... så trist og samtidig en vakker minnestund for din søster... Du beskriver så utrolg bra.Dere støtter tydligevis hverandre og er nær,det er godt. Skjønner det er aller verst for foreldrene dine, man skal bare ikke oppleve å miste et barn....=(
solkrem Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Så vakkert så sart så enkelt så flott! Du er jo så god - sjalet du fikk av henne, boller og kakao som vi vet alle liker, du tenker på mor og far... Jeg blir helt rørt av denne historien som er fortsettelsen som du sier. Her kommer mitt ynglingsdikt til deg "Den dag kjem aldri" Den dag kjem aldri at eg deg gløymer, for om eg søver, eg um deg drøymer. Om nott og dag er du like nær, og best eg ser deg når myrkt det er. Du leikar kringom meg der eg vankar. Eg høyrer deg når mitt hjarta bankar. Du støtt meg fylgjer på ferdi mi, som skuggen gjeng etter soli si. Når nokon kjem og i klinka rykkjer, d'er du som kjem inn til meg, eg tykkjer: Eg sprett frå stolen og vil meg té, men snart meg sig atter ende ned. Når vinden lint uti lauvet ruslar, eg trur d'er du som gjeng der og tuslar! Når sumt der burte eg ser seg snu, eg kvekk og trur det må vera du. I kvar som gjeng og som rid og køyrer, d'er deg eg ser; deg i alt eg høyrer: I song og fløyte- og felelåt, men endå best i min eigen gråt. O. A Vinje
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2007 Tusen takk....vakkert....tørker tårer nå........:-)
Maud Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Så fint at det gikk bra og at avskjeden ble som dere hadde forestilt dere. Det er klart det er steintøft for foreldrene dine å ta farvel med datteren sin, det er ikke det man forestiller seg at skal bli utfallet på livet. Håper dere klarer å gå veien videre med å ta vare på hverandre på samme måte som hittil
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2007 Ja, det skal vi jobbe for - helt klart:-) Selv om jeg ser at bror ikke takler dette like godt....trekker seg litt inn....men han trenger nok bare litt tid på seg....vi har alle våre måter å reagere og avreagere på...
Gummelillan Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 Noe så nydelig! Tenker det var godt å få tatt skikkelig farvel - samtidig vite at hun er med dere hver dag i hjertene deres til dere møtes igjen. Selv om jeg er her inne i veldig rykk og napp for tiden så vit at jeg tenker på dere!
Reveenka Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Godt å høre om dagen deres, og at det har blitt en fin seremoni for dere! Og for et vakkert dikt - nå tørker jeg noen tårer også (sniff). Nå kjenner jo ikke jeg broren din, Attpåklatten - men som du sier så har vi jo alle vår måte takle sorg på. Hvis hans er å trekke seg vekk, holder det kanskje for ham å vite at dere er der hvis han skulle trenge dere? Klemklemstorklem! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå