Sara Rompompei Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 begynner å bli lei bleie-lukt og tenkte å begynne å bruke den igjen. Men så oppdaget jeg at flere av disse hvite plast-dingsene som holder igjen bleia/plastfilmen) er borte. Får man tak i sånt tro? Og en annen ting. Er det mulig å få kjøpt ny plastfilm? Ser det har kommet nye beholdere siden jeg brukte den sist. Synes det er dumt å måtte kaste hele greia liksom. Ihvertfall når jeg har lyst til å bruke den... Prøvde å spørre på en baby-butikk i går, men jenta som jeg kom borti visste knapt hva hun het selv føltes det som. Det er jo ikke sååå lenge siden jeg kjøpte beholderen liksom. Ca 7 år siden tenker jeg.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Eg har ein sånn. Er jo så geniale de bøttene der Selv mangler jeg en sånn hvit dings, men klarer meg uten den egentlig. Husker vennina mi manglet en del sånne sist hun hadde små, hun gikk til en barneutsyrsforetnign og fikk kjøpt seg ekstra. Så prøv de du, bare velg en butikk med noen som kan jobben sin De plastfilmene som de lager til de nye bøttene kan vi også bruke, eneste forskjellen er at vi ikke skal bruke den gule ringen vi måtte pakke plasten rundt før. De nye plastfilmene har innebygd ring de. Lykke til i jakten på hvite plast dingser
Sara Rompompei Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Takk skal du ha. Det var kjekt Jeg får fortsette min jakt etter disse hvite dingsebumsene. Hun smarte dama i butikken sa også at jeg ikke kunne bruke denne plastfilmen som er nå. Men jeg syntes jo igrunn størrelsen så grei ut. Hun var vel ikke helt tilstede i går virker det som...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå