Gå til innhold

Driver/har du drevet med sport?? Hva slag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært en ivrig danser, danser flere timer i uken.

Har også drevet med seiling, håndball, fotball osv.

Dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haaaaater sport...... Men trener aerobic en gang i uken.

Skrevet

Håndball ;o)

i mange mange år.....faktisk i 25 år ( ! )

har pensjonert meg nå........

Skrevet

Har drevet med ridesport. Holdt på i ca 10 år eller noe. Har litt dårlige knær + at jeg var lei, men nå 2 år etter jeg solgte hesten har jeg skikkelig abstinenser igjen.

Skrevet

Spilte håndball i mange år, men er ikke av den sporty typen. Mannen min er familiens sunne alibi. Han driver eller har drevet med friidrett, langrenn, fotball, sykling og klatring. Jeg er supporter!

Skrevet

Hva slags dans...?

Jeg har danset i X-antall år... Såpass glad i dans at jeg gikk dans på vgs, og trening hver dag:) Det er morsomt...

Annet enn det har jeg ikke drevet med noen sport... Har spilt litt fotball for gøy, bare:)

Skrevet

Har holdt på med mye sport ;)

Handball,fotball,volleyball,turn,balett og friidrett :) Nå trener jeg kun på sporstsenteret her :)

Skrevet

Holder på med hester.. Rir tre ganger i uken, men kunne ridd hver dag hvis jeg hadde hatt tid..=o)

Skrevet

Jeg har spilt håndball, gått på trampett og spilt fotball.

Skrevet

Håndball i (altfor) mange år..på elitenivå faktisk:-)

Skrevet

Spilt håndball i alle år, siden jeg var 6 år! Ikke spilt siden lillemann ble født, men har snakket med en klubb nå, så mulig det fart i sakene igjen:o)

Skrevet

Før barna kom så trente jeg basketball, svømming, volleyball og hoppet i fallskjerm. Men bare sånn på hobbybasis altså ikke noe proff greier ;)

Etter at barna kom så har det vært litt trening på sats og turer.... så ikke så aktiv som jeg kunne ha ønsket. Men så har ryggen aldri blitt helt god etter bekkenløsningen.

Skrevet

Har drevet med MMA, Brazilian Jiu Jitsu & Krav maga. Kampsport med andre ord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...