Gå til innhold

Dere som prøver på 3.mann, lignende erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver på 3.mann om dagen (1pp.), har hele tiden gledet meg til å bli gravid igjen, men har de siste dagene begynt å tenke litt; hva om evt. nytt barn ikke blir friskt, vi har jo 2 friske barn, at det er litt deilig å ha litt bedre tid til hverandre når de 2 andre er såpass store som det har blitt, osv...men samtidig har jeg lyst på 1 barn til, så jeg har sånn gru/glede følelse for å bli gravid jeg...Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker også mye på disse tingene. Vi har brukt veldig lang tid på å bestemme oss for å prøve på tredjemann, og jeg tenker mye på hvor deilig det er med en treåring og en femåring - hvordan skal de bli med en nye baby nå? Det med syke kontra friske barn tenker jeg heldigvis ikke så mye på.

Men vi har konkludert som deg. Vi (eller mest jeg) har et dypt ønske om en til, og selv om vi mange ganger i prosessen har bestemt oss for at to er bra, så kommer jeg tilbake til dette ønsket. Så vi har bestemt oss for at det bare må bli sånn (dersom vi er så heldige å kunne få en til, da)

Skrevet

Godt å høre vi er flere..:-)

tror vel grunnen til at jeg gru/gleder meg litt er at jeg syntes det er litt "skummelt" å bli gravid igjen, tilværelsen blir jo snudd på hodet..

......håper det klaffer for dere snart da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...