fru gullhår Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Har begynt å tenke på ferie neste år;) Kjekt å drømme litt i dette sure regnværet...
Learning to fly Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Med små barn: Alcudia Mallorca desidert. Vi var på Esterella De Mar og reiste med Startour. Ikke så langt å reise, og deilig langgrunn sandstand. Null kriminalitet, og etter barna var lagt, så kunne jeg gå alene ute i gatene uten problem, mens mannen var barnevakt. Spurte de norske i resepsjonen, og de gikk god for det. men det er jo mange andre reisemål som er bedre, men da må du reise maaange flere timer med fly:)
EnLitenPrins Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Enig med Learning to fly Alcudia,mallorca !! Elskler den plassen Veldig bra for barn og Jeg var der når jeg var liten selv Storkosa meg Skal dit når jeg får barn!!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Om du reiser litt lengre er Hawaii helt fantastisk. Dit skal jeg tilbake en gang =0) anbefalles.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Kreta, Agia Marina kysten. Helt nydelig - og perfekt for barnefamilier.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Jeg derimot HATER Kreta (altfor mye nordmenn og jallajuggel) Beste sted? Den bittelille øya Karpathos -der var vi med en på snart 2 år og det var helt topp (men ikke hvis du absolutt må surfe på ringer eller bananer eller drikke deg full hver kveld...)
Himmel og hav Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Sun Garden, Rhodos. Barnevennlig, fin strand, deilig sted!
auro Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Kreta - Chrissi Akti. Kjemperolig plass kun 10 min med buss inn til Chania. Veldig barnevennlig.
♥Snulder Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Som familieferie, så synes vi Kypros er topp. Ellers så er vi nettopp kommet hjem fra bryllupsreise til Mauritius... og DET var ferien sin det tenker jeg;=)
*Rutletutt* Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Anfi del Mal på Gran Canaria - luksus:o) Algarvekysten i Portugal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå