Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hva heter den siden der man kan søke på hvor mange som har de forskjellige navnene?? Er så forkjøla og hjernen min har stoppet helt opp Statens...et-eller-annet??? Link til nettside???
Niem og Patrick Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 www.ssb.no StatistiskSentralByrå
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Å ta... hehe eneste jeg kom på var Statens forurensingstilsyn Hehe... snakk om å være nedsylta
doffine Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 hahahahahahaha.. den var bra turbo:-)))) statens forurensnings tilsyn:-) Du reddet kvelden:-)))
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 navn.no kan du finne navn. og wikipedia.no søk navn i søkelomma så dukker det opp. og du kan gå inn på barnesiden til sol.no og finne ut hva det betyr også
Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Takk for gode tips jenter! Nå har jeg ligget under dyna store deler av ettermiddagen. Hadde kjøpt inn pizza vi skulle kose oss med, men hvem hadde mistet smakssansen??? Jepp...meg det gitt! Så da kunne jeg jo like så godt spist havregrøt Hehe... Er litt gøy å se på navn og hvor mange som faktisk har de navnene her i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå