Gå til innhold

Hvordan syntes dere tiden i 3 trimester har gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fort eller sakte...? dere som er på slutten..eller ferdige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dette går enormt langsomt... 1 dag, føles som en uke... Har vært sykemeldt de siste 7 ukene... Hadde nok vært annerledes hvis jeg hadde fått jobbet vanlig til permisjonen startet.... Men sånn ble det ikke... Fredag var første dagen med permisjon og ikke sykemelding... Syns det er helt utrolig at jeg har 19 dager igjen til termin når jeg er så lei.... I tillegg så kan jeg jo gå 14 dager over tiden... Det blir da 33 dager som kan føles som 33 uker..... HJEEEEELP.... syte syte

Nei håper virkelig det skjer noe snart....

Skrevet

hehe off ja jeg kan tenke meg det går syyykt sakte når man ikke jobber...jeg skal bare jobbe 3 uker til åsså er det en mnd etter det til permisjonen starter..å mærker at når jeg har fri går det mye seinere...men gleder meg til å slutte å jobbe forde....slippe å ha det å tenke på + at det bynner å bli tungt...

Skrevet

Jeg har 32 dager igjen og jeg syns tiden går kjempefort, heldigvis.

Enda så går jeg hjemme.

Men jeg syns det er nok å ordne og styre med samt at når man har en gutt på snart 5 år i huset, så er dagene fylt med nok å gjøre så jeg setter stor pris på de dagene hvor jeg kan kun ligge på sofaen og slappe av.

Nå er også alt utstyr klart til babyen skal komme,så de siste ukene går med til å være litt sammen med venner på dagtid, ta akupunktur og kontroller på Riksen siden jeg har svangerskapsdiabetes. Og selvfølgelig prøve å slappe av så mye som jeg kan.

Skrevet

Jeg syns det har gått greit, til helt for en uke siden ca, er 39+4 nå, så det er jo ikke lenge igjen uansett. Og alle rundt meg forventer at den skal komme snart, blir nesten litt stresset av det. Burde vel ikke tenke så mye på det...bare nyte den siste tiden, prøver og tenke at nå er det ikke lenge igjen uansett, hvis man tenker på alle de ukene man har gått tilsammen, prøver og bruke det som trøst.

Her varierer det med dagsform og humør, noen dager er det kjempegreit og andre dager er jeg DRITLEI :-) Det er bare fordi jeg gleder meg sååå utrolig masse til å se den lille gutten min, som ligger og sparker...vil ha han i armene mine nå :-)

Skrevet

Jeg synes egentlig 3. trimester har gått ganske raskt jeg. Men tiden som er "akkurat nå" står jo stille da :)

Skrevet

Jeg syns det har gått greit:) Beste perioden i svangerskapet syns jeg... Tiden har gått ganske fort, emn kan ha noe med at det har vært sommer og sånn...:) Føler alltid at tida går fortere da! Men nå mot slutten så kryper dagene av gårde!

Skrevet

Alt for fort, skulle gjerne vært gravid lenger, jeg. Selv om jeg hadde fem uker fri før permisjon(grunnet bytte av vakter og ferie) og nå er 11 dager over. Innen uka er omme får vi nok hilse på den vesle i magen. Jeg gleder meg til det også, men trives egentlig med graviditeten selv om det nå er tungt.

Skrevet

jeg har 4 dager igjen, vært sykemeldt de siste 6ukene, men føler tiden har flydd av sted!! ingen annen periode i svangerskapet som har gått så fort som 3 trim for min del hvertfall!

Skrevet

Ganske raskt på mange måter....spørs hvilket humør jeg er...hehe...

13 dager igjen til jeg blir mamma!!

Skrevet

dette høres bra ut..virker som di fleste syntes det har gått fort da..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...