Mazza** Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Natt til søndag 16/9 våknet jeg at vannet gikk kl 0130. Da hadde jeg rier med 12 min mellomrom. Ringte sykehuset og jm sa at vi ikke trengte å komme før det var 5 min mellom hver ri. I løpet av den neste halvtimen var riene plutselig nede i 2 min mellom hver så da var det bare å hive seg i bilen og kjøre så fort vi kunne til sykehus en halv time unna.... Da vi kom inn hadde jeg 4 cm åpning og sterke rier , og ble sendt rett på fødestua! Timen etter var det 9 cm, men pressriene kom ikke ordentlig igang. Hadde sterke og lange rier i 2-3 timer (helt grusomt) før pressriene startet skikkelig! Hadde på forhånd bestemt meg for å føde uten smertestillende og følte at det gikk helt greit selvom det var skitvondt!! Kan ikke beskrive den smerten det var altså!! Etter å ha trykket i en hel evighet ( det føltes hvertfall sånn), en halv time, spratt lille Erik endelig ut.....3240 gr og 52 cm lang. Det var en helt syk opplevelse, plutselig var det en baby der som bare var vår! Kom hjem fra sykehuset etter 2 dager, og den lille gutten vår er bare såå skjønn. Han spiser, sover og koser seg. Tror vi har vært heldige med han ( hvertfall hittil) ,han sover stort sett hele natten i strekk og det er jo bonus både for mamma og pappa da Gled dere masse jenter, dette her er helt vidunderlig!! klem fra meg
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 satt akkurat å venta på historien din..hehe gratulerer...laaangt frem til min enda men (11uker).. Luerer å om jeg blir sendt på sykehuset fort eller ikke for jeg har 2 timers kjøring...håper jeg kan komme så fort jeg mærker noe..engstlig for det der assa...
de tre bukkenebruse Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 så bra at det gikk så bra:) masse lykke til fremover,gleder meg sinnsykt til det er min tur igjen selv om det er litt over 10 uker igjen:)hehe
Mazza** Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 For å si det sånn...det er bedre å dra inn en gang for mye enn å føde på veien... Masse lykke til!!
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 ja det tror jeg åsså...på vinterføre i tilleg...jaja det går nok bra..
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer så mye med gutten! Lykke til videre. :-)
svana72 Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer så mye...ønsker dere all lykke i fremtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå