Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Og hvor lenge kan barnet ha glede av å bruke den?
Mrs. Bouquet Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 700 kr og oppover har jeg sett på de norske nettbutikkene. Jeg kjøpte på ebay.com og betalte 130 kr pluss frakt. Anbefales! De kan bruke den så lenge noen orker å bære.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Vanskelig å bruke? Ser så vanskelig ut å knyte den på seg selv, ser for meg at jeg må trenge flere hender for å få det til..
Mrs. Bouquet Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg driver og trener. Det er en treningssak. Sliter enda med å få det komfortabelt når hun skal sitte på ryggen min. Fikk den for ett par uker siden.
Mamman til M&E Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Jeg arvet en for noen uker siden og den er fantastisk, anbefales på det sterkeste. Det er en treningssak ja, og jeg synes allerede at den er enkel å få på nå. Trodde aldri jeg skulle klare det jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Så man kan klare det selv? Ser for meg at jeg aldri i verden kommer til å klare det..
Gjest Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Hmmm, synes det er enkelt jeg :-) Fikk det til på første forsøk i hvertfall, da var mini 2 mnd. Bærer ham kun på magen foreløpig da siden han er så liten (3 mnd nå), på ryggen må han nok være litt større først og da må jeg kanskej ha litt hjelp i starten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå