Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har seks dager til termin, og har slitt et par uker med at jeg blir velidg lei meg og gråter. stakkars samboeren min som tror han har gjort noe galt hele tida... I tillegg reagerer han med å bli sint, noe som gjør det hele enda verre, når jeg egentlig trenger trøst...

Blir jo rastløs av ikke å ha så mange hundre jern i ilden som jeg pleier å ha (kan jo ikke gjøre noen ting nå føler jeg), og av å vente på noe man ikke vet når skal skje.. Har aldri vært spesielt tålmodig av meg:(.

Også er det jo alle forandringene som skjer i livet, som jeg nå er helt klar for å takle, men bare må vente på...

Kan man få litt forståelse her:).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forstår deg!!:)

mannen min var litt slik før at viss jeg begynte å gråe så va det liksom ååå hva er det du gråter for nå eller er det noe å gråte for??

jeg syns det hehe...

for eks når han ikke kom hjem fra jobb på sjøen etter 2 uker men kom etter 4 uker...

eller når jeg hadde vist ul bilde til en venninde av meg å hun sa at ungen var ekkel og lignet på et anoreksia barn,greit nok var det i uke 12 men alikevell...jeg ble lei meg fordi jeg syns det var unødvendig å si!!!

hun har selv vert gravid og da trodde jeg at hun hadde vett nok til å ikke si noe slikt...

men dette mente han ikke var noe å grine for,tror ikke han helt forstod at det var sårenes for meg...

men nå er han mye bedre og forstår mer heldigvis hehe...

Skrevet

dette er jo normalt kjære deg:-)

jeg har 24 dager igjen og er kjempe sliten og gråter lett men sånn er det.

min mann blir bare frustrert å redd for han gjør noe galt...stakkars menn,er ikke alltid like enkelt for dei heller.

Skrevet

Full forståelse fra denne kanten. Av og til må man bare gråte litt. Etter et par hysteriske gråteutbrudd fra denne siden så har mannen min skjønt at når jeg sier at det er "ingenting" så er det faktisk ingenting. Jeg trenger bare å gråte litt.

Snakk med samboern din og si at av og til så trenger man bare å gråte litt og at det du trenger er å bli holdt rundt sånn at du har noen å gråte inntil. Det er ikke verre enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...