Vårenzia Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Har hørt at man ikke får lømmsøknig før etter at man kommer tilbake i jobb - men hva om man tar ferie/ eller er i jobb når papppa har sin permisjon - blir lønnen justert for resten av permisjonstiden da???
Athina' Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Nei man mister de pengene gitt. Spurte om dette jeg også, og fikk den beskjeden om at lønnsjustering må skje 2 mnd før man går ut i permisjon.
zadine Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hos oss er det slik at det som skjer før man begynner permisjonen får man, men det som skjer mens man er i permisjon får man ikke, det taper man rett og slett. Blir justert når man kommer tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå