Gå til innhold

ryggsmerter


isa3

Anbefalte innlegg

Er her flere som har ryggsmerter så tidlig?? er 6+0 i dang

My back is killing me!! I tillegg er jeg kjempesliten og trøtt. og begynner å har dårlig samvittighet over min datter på 3 siden mamma kan ikke sånn som vanlig.

noen i samme situatjon??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Ryggsmertene startet kjempetidlig hos meg og, er nå i 7. uke, har hatt dem siden den uka mensen ikke kom! Dessuten har jeg ikke sagt noe på jobb så jeg har ikke fått tatt de hensynene jeg burde ifht løfting... Jeg satt akkurat å tenkte på å hvordan ryggen min vil bli etterhvert hvis den fortsetter å være vond.. om det blir sånn hele svangerskapet. Jeg har heldigvis ikke barn så jeg kan bare tenke på meg selv, deilig :) Men jammen gleder jeg meg til barn nå!! Er sliten og trøtt jeg og, men jeg trodde det skulle være værre.. Men man får kanskje noen "symptomer" hardere enn andre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint at jeg ikke er alene med ryggsmerter fra begynnelsen.men jeg kan ikke husker at jeg hadde så smerter med jenta mi,bare til slutten men der er jo vanlig.i første svangerskapet mitt har jeg heller vært kjempekvalm dette gangen holde seg det i grenser.til nå i hvertfall. hehe hver gang noe nytt.har ikke du tenkt på å se noe på jobb? i hvertfall se at du har ryggsmerter.gjøre jo saken ikke bedre når du må løfte på ting osv.er du kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...