Gå til innhold

Huff. nå var det mye triste og negative innlegg her..=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste ingen av dem men ble ganske deppa selv. men starter en tråd=)

Alt det positive i svangerskapet??

hva er deilig? hva er bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI!! sorry alle sammen. er ikke helt meg selv. var helt sikker på at jeg var på skravleformumet. så dum kan en være. veldi flau..=( beklager..

Skrevet

Hehe, fort gjort :P ammetåke allerede? :P hehe :):)

Skrevet

Hehe, en liten glipp det der, ja. Det ligger liksom til rette for triste innlegg akkurat i dette forumet.

Men feil kan skje den beste, og jeg kan faktisk svare deg: Etter en veldig røff tid, der jeg til tider har vært bekymret for at jeg holder på å bli gal, så har det roet seg litt. Nå er det ikke fullt så ille, jeg kan se lysglimt, og jeg sitter ikke og griner hele dagen. OK, det er lite energi og jeg har dårlig samvittighet for alt jeg ikke får gjort, men det er allikevel et stort skritt framover fra hvordan det var på det verste.

Svangerskapet kommer nok aldri til å blien dans på roser for mitt vedkommende, underliggende problemer kommer til overflaten og hormonene gjør det vanskelig å takle dem. Men jeg føler at i den siste tiden har jeg fått "hodet over vannet", slik at det er mulig å tvinge meg selv til å se det positive og ta meg litt sammen- det hadde vært umulig for en måned siden.

Så det ER noen her som etter en rad med triste innlegg kan si, med hånden på hjertet, at nå går det bedre. Flott er det ikke, men bra nok! Jeg krysser fingrene for at det holder seg slik de siste 16 ukene, og jeg håper at det er flere her inne som opplever at etter en skikkelig nedtur- så kan det faktisk gå opp igjen,

Gode hilsener til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...